Pikošky
Aktuálne: Markíza po roku opäť redizajnovala web! Takéto prináša zmeny
Markíza iba krátko po predstavení svojich najnovších plánov klientom splnila jeden zo svojich záväzkov. Redizajnovala hlavný portál Markíza.sk.
Líder má opäť nový web. Po tom, čo Markíza zmenila vizuál svojho webu v lete 2013, opäť prichádza s úpravou. Televízia stavila na tradičné šedé pozadie a na ňom už kombinuje prvky s bielym podkladom. Markíza web sprehľadnila a zmodernizovala jednotlivé prvky.
Menu umiestnila televízia ako prvý prvok webu, do lišty zakomponovala aj malé logo televízie. Ostala tak verná predošlému konceptu (viď. koniec článku). V rámci jednotlivých odkazov navigácie sa z dosiaľ posledného na prvé miesto presunul Videoarchív, ktorý televízia tlačí do popredia čoraz viac. Z menu zmizli položky Osobnosti a Aktuálne. Samotný profil osobností však zo stránky nezmizol, odkazy sa však nadchádzajú až v pätičke webu.
Na hlavnej stránke bude dávať Markíza naďalej dôraz na články, zachovala hlavný pás s najatraktívnejšími témami, pričom namiesto jedného článku sa naraz návštevníkom zobrazujú hneď tri témy. Pod veľkým sliderom sa nachádzajú farebné odkazy s názvami aktuálne vysielaných programov televízie s preklikom na podstránky projektov. Veľký priestor dostávajú články aj v ďalšej časti úvodnej stránky. Tú sprehľadnila televízia aj tým, že zrušila členenie obsahu hlavnej stránky na tri stĺpce a ponúka už len hlavný a bočný panel. (pokračovanie článku nižšie)
Titulná stránka nového webu Markíza.sk
Zmenou prešiel aj samotný videoarchív. Ten štruktúrou nadväzuje na členenie titulnej stránky, kde však horný panel s top témami nahrádza hlavný panel so samotným videom či epizódou. Na ľavej strane Markíza ponúka základné informácie k videu a ikonky sociálnych sietí, napravo je umiestnené sledované video či epizóda. Podkladom tejto časti je snímka zo samotného videa. Zoznam relácií a seriálov vo Videoarchíve ostal nezmenený.
Videoarchív nového webu
Bez zmeny zatiaľ ostáva player, ktorý využíva Markíza na prehrávanie videí. Nový web tiež neponúka responzívny dizajn, na mobilných zariadeniach sa zobrazí klasická PC verzia. Podľa našich informácií má televízia v pláne ďalšie inovácie. Nový dizajn prevzali aj menšie stanice Dajto a Doma.
Markíza s redizajnom webu spustila aj nový zľavový portál zlavy.markiza.sk. Televízia neponúka vlastný obchod, zhromažďuje len ponuku od iných zľavových portálov, ktoré si, ako sama tvrdí, pred tým overila. Televízia spustenie zľavového portálu aj redizajn hlavného webu avizovala vo svojich aktuálnych plánoch prezentovaných klientom. Markíza toto leto redizajnovala aj svoj hlavný spravodajský portál TVnoviny.sk.
Titulnú stránka predchádzajúceho dizajnu webu (leto 2013 – jeseň 2014)