Téma mesiaca
Agentúra SpicyBrown novým členom BTLka
BTL komunikačná asociácia sa zo svojich 10 členov rozrástla na 11. Jej novou členskou agentúrou sa stala SpicyBrown, ktorá sa tak zapojila do platformy agentúr s garanciou kvality, profesionality, serióznosti, zodpovednosti a inovatívnosti.
Bratislava, 4. 8. 2014 -BTL komunikačná asociácia sa rozrastá o nového člena. Stáva sa ním fullservisová agentúra SpicyBrown, ktorá sa zameriava na tri hlavné oblasti pôsobenia – eventy, catering a svadby.
“Sme radi, že môžeme byť ako prvá mimobratislavská agentúra súčasťou asociácie, ktorá združuje tie najlepšie subjekty v oblasti event marketingu na Slovensku,” povedal Pavol Sirotný, CEO SpicyBrown, “Očakávame, že členstvo v BTL pre nás bude v mnohých oblastiach pozitívnou zmenou. Tiež však veríme, že SpicyBrown bude prínosom pre BTL, možno aj tým, že naša agentúra okrem eventových služieb ponúka aj nadštandardný catering a priestory na organizovanie eventov. Členstvom v BTL sa plánujeme aktívne spolupodieľať na zvyšovaní kvality a úrovne poskytovaných služieb v daných oblastiach.”
Agentúra SpicyBrown samu seba charakterizuje ako agentúru, ktorá má naozaj osobný prístup ku klientom a ktorá je špecialistom na vytváranie zážitkov a nezabudnuteľných okamihov. Medzi jej najvýznamnejších klientov patria Schneider Electric, Mondeléz International, Vaillant Industrial Slovakia, Trenčianska vodohospodárska spoločnosť, HELLA Slovakia Front Lighting a ďalší. Členstvo v BTL komunikačnej asociácii vníma agentúra ako prirodzené vyústenie jej smerovania na slovenskom trhu. “Naším cieľom bolo oficiálne sa zaradiť medzi najkvalitnejšie eventové agentúry na slovenskom trhu,” povedal Pavol Sirotný, “Asociácia nás oslovila výberom subjektov, ktoré sú jej členmi, vysokou úrovňou profesionality, víziou a hodnotami, ktoré sú v súlade s tými, ktorými sa riadime v našej spoločnosti.”
Aktuálne má BTL komunikačná asociácia 11 členov, a to: Brand Advertising, CREATIVE PRO, E-MOTION, FRESH Agency, INSTITUTE OF PROMOTION, Leopard production, MERTEL, MONARCH, PROMOLAND, Slovak Promo Management a SpicyBrown.
Občianske združenie BTL komunikačná asociácia (BTLka) vzniklo v lete 2011 s cieľom vytvoriť spoločnú platformu pre agentúry pôsobiace v oblasti eventmanagementu, sales promotion a príbuzných podlinkových aktivít. Ambíciou BTLka je združovať hráčov, ktorí pôsobia na trhu s dlhodobou víziou, svoje služby poskytujú profesionálne a ktorí sa zaviazali k pôsobeniu na trhu v súlade s Etickým kódexom BTLka. Týmto spôsobom chce asociácia smerom ku klientom ako aj dodávateľom predstavovať garanciu kvality, serióznosti a zodpovednosti. Viac informácií sa dozviete na www.btlka.sk.