Téma mesiaca
ADVERTISING GROUP sa postarala o branding ďalších slovenských vlakov
Agentúra ADVERTISING GROUP sa už roky venuje netradičnej reklamnej komunikácii priamo na vlakoch. Jej najaktuálnejšia spolupráca priniesla na slovenské železničné trate vlaky s názvami FerratumBank, Wüstenrot a DPD.
Na slovenských vlakových dráhach premávajú vlaky s novými názvami a novými vizuálmi. Volajú sa FerratumBank, Wüstenrot a DPDa o ich netradičnú audiovizuálnu vizibilitu sa postarala agentúra ADVERTISING GROUP, ktorá má na Slovensku s týmto druhom reklamnej komunikácie najbohatšie skúsenosti.
“Teším sa, že sa všetky tri spolupráce podarilo úspešne zrealizovať. Najmä v prípade FerratumBank predchádzali samotnému brandingu náročné diskusie, nakoľko ide o prvý výrazne vizibilný počin, ktorý tento klient na Slovensku realizuje,” povedala Patrícia Sveráková, managing director agentúry ADVERTISING GROUP, ”Som rada, že sa klienti rozhodli práve pre tento spôsob komunikácie, ktorý má viacero výhod. Okrem toho, že je vizuálny – komunikáciu vidia nielen cestujúci, ich príbuzní, ale aj okoloidúci pri trati, po ktorej vlak premáva – je aj auditívny. Názov vlaku je totiž vyhlasovaný v niekoľkých staniciach po celom Slovensku, vďaka čomu je tento spôsob komunikácie naozaj intenzívny a masívny.”
Komunikácia na vlakoch sa využíva v zahraničí aj na Slovensku dlhé roky, bežne sa s ňou stretávajú cestujúci v Rakúsku, Francúzsku, Českej republike, Slovinsku a iných krajinách. “Komunikáciu na vlakoch si v zahraničí cestujúci veľmi pochvaľujú. Jednak sa im páčia samotné vlaky, ktoré sú vďaka brandingu krajšie a pestrejšie, ale tešia sa tiež tomu, že sa počas jazdy môžu dozvedieť rozličné informácie o danej konkrétnej spoločnosti. Či už jej služby využijú alebo nie, sú radi informovaní,” povedala Patrícia Sveráková, managing director agentúry, ktorá pôsobí v tomto segmente aj v Rakúsku a Českej republike.