Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Sledovanosť

911 pri štarte novej série prekvapilo! Joj prvýkrát v sezóne dotiahla premiérovú Hornú Dolnú

911 ostáva na Slovensku akvizičným hitom a posledným americkým seriálom, ktorý dokáže držať krok s pôvodnou tvorbou na hlavných staniciach.

Netradičný vývoj v obchodnej časti televíznej sezóny v dôsledku pandémie priniesol aj netradičné programové rozhodnutia jedného z hlavných konkurentov.

Väčší dopyt po reklame práve v záverečnej fáze jari, než v bežne najatraktívnejších mesiacoch, vyústil do programových posíl na obraze komerčnej dvojky, ktorá v máji a júni posilňuje štruktúru.

Okrem už skoršieho zdvojenia Nového života v utorky a jeho presunu na jediný vysielací deň či plánovaného vytiahnutia novej série Delukse na stredy, Joj najnovšie zaradila miesto Nového života na štvrtky premiérovú štvrtú sériu akvizičného ťaháku 911, ktorý doteraz vysielala v mimosezónnom období. Rozhodnutie sa jej však vyplatilo.

Seriál 911 s úvodnou časťou novej série zdvihol štvrtkové výkony Joj o približne tretinu, keď mal uhrať v komerčnej cieľovke rating 7 % s podielom 18,8 %. Nový život, predtým vysielaný okrem utorok aj vo štvrtky, v tejto sezóne uhráva podpriemery na úrovni iba 4 – 5 ratingov.

Zároveň Joj po prvýkrát v tejto sezóne dotiahla konkurenčnú štvrtkovú Hornú Dolnú.

Komediálny seriál iba pred týždňom vystrelil na jeden z najlepších ratingov jari 9,2 %, tento týždeň s ďalšou premiérovou časťou už popri novej konkurencii zaznamenal rovnako veľký pád späť na rating 7,1 % s podielom 19,9 %.

Americkej sérii sa navyše v celkovom počte divákov podarilo poraziť slovenskú.

Úvodný diel štvrtej sezóny 911 sledovalo celkovo 331-tisíc divákov, Horná Dolná ich mala 308-tisíc. Medzitýždenne ich stratila približne 60-tisíc.

911 sa pre tento týždeň zatiaľ stalo najsilnejším večerným programom Joj.

Momentálne jej už všetky cyklické programy vysielané o pol deviatej uhrávajú v okolí piatich ratingov, kam najnovšie klesli aj Slovania. Po čase ich v stredajšom prime-time bezpečne predbehla Markíza so šou 2 na 1, ktorá v posledných dvoch týždňoch uhrala rovnaký rating 8,2 % s podielom 25,8 %.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj “hostia”

Odporúčame

Facebook

Nahor