Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

UPC na Slovensku a v Česku má od 1. júna spoločný top manažment

Spoločnosti UPC v Českej a Slovenskej republike majú s účinnosťou od 1. júna spoločný top manažment. Cieľom vytvorenia novej štruktúry jednotného najvyššieho vedenia, ktorý bude riadiť prevádzkové aktivity v oboch krajinách, je posilniť pozíciu slovenskej a českej prevádzky spoločnosti UPC na obidvoch trhoch. Menovanie spoločného vedenia pre obidve prevádzky je zavŕšením prvej fázy integrácie spoločností UPC v Česku a na Slovensku, ktoré majú celkové pokrytie 2 milióny domácností, 1 milión zákazníkov a 1,6 milióna zmlúv na jednotlivé služby.

Nová organizačná štruktúra top manažmentu optimálne vyhovuje riešeniu našich potrieb a budúcich výziev. Vytvára zároveň priestor pre efektívnejšie napĺňanie našich cieľov a výmenu osvedčených postupov, čo umožní posilnenie konkurencieschopnosti našej spojenej prevádzky na obdivoch trhoch. Verím, že jednotný top manažment pre obidve prevádzky prispeje k rýchlejšiemu uvádzaniu inovácií, harmonizácii obchodného prístupu, ako aj posilneniu vďaka úsporám z rozsahu novej prevádzky. Som zároveň presvedčený, že vytvára všetky predpoklady na to, aby sa z našej spojenej prevádzky stala silná, ešte viac konkurencieschopná spoločnosť, zameraná na zákazníka a poskytujúca tie najlepšie služby na trhu,“ uviedol Martin Miller, poverený generálny riaditeľ UPC v Českej a Slovenskej republike

Nová organizačná štruktúra spoločného top manažmentu pre UPC v Česku a na Slovensku:

Martin Miller poverený generálny riaditeľ
Petr Procházka Financie, CFO
Patrick Bodinoli Predaj a služby zákazníkom, riaditeľ
Jan Kohout Marketing, riaditeľ
Branislav Forgáč Technika a IT, riaditeľ
Marián Hollý B2B služby, riaditeľ
Karel Smrž Značka a komunikácia, riaditeľ
Tereza Rychtaříková Právne oddelenie, riaditeľka a general counsel
Clemens Kruse Výstavba, riaditeľ
Jana Harel HR, riaditeľka
Pavel Škarda Stratégie a manažment, riaditeľ

Redefinovanie prevádzkovej štruktúry je súčasťou úsilia spoločnosti UPC zvýšiť zameranie na zákazníka a urýchliť prinášanie inovatívnych produktov. Hlavnými prioritami integrácie UPC v Česku a UPC na Slovensku, ktorá bude pokračovať ďalším zlaďovaním a vylepšovaním prevádzkových a rozhodovacích procesov, je preto posilnenie orientácie na zákazníka a ďalšie skvalitnenie zákazníckej starostlivosti.

TS UPC

Čítať viac...
Nahor