Televízia
Má sa Markíza obávať? Búrlivé víno opäť na dne!
Denný seriál sa dva dni po sebe dotkol dna.
Nepríjemnú situáciu prežíva televízny líder. Od začiatku týždňa sa pasuje s kolísavou sledovanosťou niektorých programov a záver týždňa je preňho ešte náročnejší. Televíziu zaskočilo najmä Búrlivé víno, ktoré vo štvrtok nečakane kleslo na svoje historické minimum a čo je horšie, podpriemerný výsledok zopakovalo. Aj v piatok totiž seriál sledovalo podľa našich informácií iba 6,7 % divákov, čo mu vynieslo podiel len 19,1 %. Takéto hodnoty dosahoval minulú jar Panelák.
Blízko denného seriálu bola Jednotka, ktorej Čo ja viem malo v komerčnej cieľovke sledovať až 6,1 % divákov s podielom 17,6 %. V 12+ dosiahla šou iba o desatinu vyšší share, čo pre RTVS znamená, že sa jej darí prinášať produkt zameraný na mladé publikum a uspokojovať aj starších divákov. Pred pár rokmi mohla verejnoprávna televízia o priazni mladých iba snívať.
Joj to po sérii piatkových akčných titulov postupne skúša s rodinným žánrom. Komédia Marmaduke nenadviazala na dobrodružný film Lovci pokladov, keď ju sledovalo 5,4 % divákov s podielom 16 %.
Z menších staníc sa aj tento raz najvyššie prebojovalo Dajto, ktorého snímka Poslanie uhrala share 7,6 %. Pluska s filmom Walk the Line atakovala 5 %, Doma so Smotánkou skončila pod 4 percentami, s Uragánom tesne prekročila päťku.
Keď sme v úvode článku spomínali nepriaznivé výsledky sledovanosti niektorých programov lídra, celý týždeň medzi nich patrí najmä hlavné spravodajstvo. Televízne noviny ani v piatok nedosiahli na svoj štandard, keď uhrali podiel 32 %. Aj tento raz boli blízko Noviny Joj, ktoré dosiahli podiel 27,7 % a v ratingu zaostali len o vyše pol ratingového bodu.