Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Joj pôjde aj tento rok na Štedrý deň bez reklamy. Našla už partnera

Televízia drží s jednou prestávkou tradíciu už osem rokov.

Joj pokračuje v akcii Štedrý deň bez reklamy aj tento rok. Televízii sa podarilo nájsť partnera, s ktorým si bude môcť tento luxus dovoliť. Namiesto reklám bude televízia pred, počas a na konci programov umiestňovať sponzorské odkazy automobilky Hyundai. Tej sa tak, pravdepodobne, táto forma propagácie osvedčila, nakoľko sa partnerom akcie stala aj v minulosti.

S informáciami prišiel priamo generálny riaditeľ Joj, Marcel Grega. Na oznámenie si vybral deň presne mesiac pred Štedrým dňom. Presne o mesiac budú Vianoce. A na Jojke budú opäť bez reklamy! Tentokrát vďaka nášmu partnerovi Hyundai,“ odkázal riaditeľ.

Televízia akciu Vianoce bez reklamy ťahá od roku 2007. Prvým partnerom boli lyžiarske strediská patriace finančnej skupine J&T, v ďalších rokoch našla sponzorov mimo vlastných radov, partnerom sa v roku 2008 stala automobilka Škoda, v ďalších dvoch rokoch zas retailový reťazec Lidl. Ten si zaplatil sponzoring aj na Nový rok, kedy Joj rovnako reklamné brejky nevysielala. Jediný rok, kedy sa televízii nepodarilo nájsť partnera, bolo pred tromi sezónami v roku 2011. Rok na to sa partnerom stal práve Hyundai spoločne s Kiou. Minulý rok sponzorovala akciu Coop Jednota.

Foto: vianočná grafika Joj, 2007

Čítať viac...
Nahor