Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

Joj medziročne narástla aj v treťom týždni, tento raz už posilnila aj Markíza!

Po tom, čo v 2. týždni roka Markíza prekvapivo medziročne klesla, negatívny trend zastavila hneď v nasledujúcom týždni.

Markíza aj Joj v treťom týždni medziročne posilnili. Aj lídrovi sa tak už tento raz aj pri pohľade na čísla vyplatili vysoké investície do programu a upevnil svoju vedúcu pozíciu na trhu.

Joj oproti druhému týždňu tohto roka rástla miernejšie. V prime-time posilnila o necelé dva podielové body, celodenne aj tento raz klesla. Televízna dvojka v treťom týždni spustila novú celebritnú šou Sladký život, ktorá dokázala byť s dvomi z troch vydaní lídrom trhu (výkon štartu). Stratila však v piatok, kedy ju už nepodržal akvizičný seriál Profesionál, o niečo málo jej pokleslo aj spravodajstvo Krimi, ktoré trpelo slabším nábehom po Nákupných maniačkach. Tento týždeň sa na osemnástu vrátila Súdna sieň. Stále je však spravodajská hodina a pol pre Joj veľkou posilou. Celodenne televíznu dvojku najviac trápilo Dedičstvo, ktoré už taktiež odstránila (záver článku) z programu hlavného kanála. Naopak, dobre si vedú spravodajské relácie Noviny o 12 a Noviny o 17 a taktiež ranná repríza Divokých koní či predpoludňajšia pôvodná kriminálka Dr. Ludsky.

Markíza v prime-time oproti rovnakému obdobiu minulého roka podrástla o vyše jeden podielový bod, rástla dokonca aj celodenne o pol boda. Najväčší podiel na tomto výsledku má pondelňajší úspech Hornej Dolnej a premiérových Babovřesiek a tradične aj večerné a popoludňajšie spravodajstvo spoločne s Reflexom. Lídrovi podrástol (úvod článku) aj podvečerný seriál Chlapi neplačú, časť divákov oproti predošlej sezóne však aj v druhom týždni stratilo Búrlivé víno. Priveľmi sa ani naďalej nedarí večerným reality formátom, Zámena manželiek uspela len vo štvrtok. V tento deň už líder taktizoval s vysielacími časmi, keď štart večerného programu posunul o päť minút. Počas dňa má líder najslabšie miesto okolo obeda so seriálmi Chlapi neplačú a Dr. House.

Porovnanie tretieho týždňa roka 2014 (13. – 19. január) a roka 2015 (12. – 18. január)

TV Markíza (2014 / 2015)
celodenne: 24,8 % / 25,3 %
prime-time: 28,0 % / 29,3 %

TV JOJ (2014 / 2015)
celodenne: 16,8 % / 15,3 %
prime-time: 18,5 % / 20,3 %

Čítať viac...
Nahor