Aktuality
Sledovanosť: X Factor po kastingoch spadol na úroveň Paneláku
Spevácka šou Jojky stratila medzitýždenne vyše 100-tis. mladších divákov. Bootcamp sa stal zatiaľ najmenej sledovanou epizódou X Factoru.
X Factoru sa nepodaril prechod z kastingovej do vyraďovacej fázy. S Bootcampom sa televízia dostala k výkonom, ktoré dosahuje počas týždňa s Panelákom a po prvý raz tak opustila vysoké hodnoty nad 9-10 ratingovými bodmi.
Preriedenie vyše stovky súťažiacich do postupujúcej dvadsiatky sledovalo pre šou podpriemerných približne 250-tis. divákov, čo znamená pokles oproti predošlému týždňu, kedy Joj vysielala šiestu kastingovú časť, o približne 100-tis. divákov. Bootcamp X Factoru získal slabý podiel 20,6 %. Markíza naopak kraľovala večeru s dobrodružnou komédiou Cesta na tajomný ostrov. Priemerne hodnotený film uprednostnilo vyše 34 % divákov.
Joj tak vôbec nevyšiel prechod z kastingovej do vyraďovacej fázy X Factoru. Konkurenčný Hlas naopak v rovnakej situácii dokázal svoj výkon ešte navýšiť, keď oproti poslednému Výberu naslepo podrástol o vyše 40-tis. divákov. Na Prime šou neklesla ani nestúpla, získala podiely 12 a 13 % (15+ / 15-54), čo hlavne v širšej cieľovke predstavuje klasický výkon.