Aktuality
Finále Búrlivého vína nedosiahlo najlepší výsledok týždňa, Panelák rástol
Oba denné seriály a ich jarné série vyvrcholili za pozornosti vyše 1,1 milióna divákov.
Búrlivé víno malo pri svojom finále našliapnuté na najlepší výsledok tohto roka, no ten nakoniec vylepšiť nedokázal. Finále jarnej série si nenechalo ujsť 373-tis. divákov s podielom 32,9 %, pričom v 12+ sledovalo finále tretej série Búrlivého vína 775-tis. divákov. V 12 – 54 tak finále získalo rating 11,5 %, tento utorok 24. júna 2014 dosiahol rating 11,8 %. Pre Markízu to však napriek tomu znamená úspech, keď finále prvej série seriálu sledovalo celkovo 736-tis. divákov starších ako 12 rokov. Vtedy však seriál kontinuálne prechádza do druhej série vysielanej aj počas leta, teraz dostáva prestávku.
Finále 13. série Paneláku zaznamenalo najlepší výsledok týždňa, keď seriál sledovalo 7,3 % resp. 237-tis. Slovákov s podielom 20,8 % (12 – 54). V 12+ si vyvrcholenie jarnej série nenechalo ujsť 336-tis. divákov. 13. séria bola pre seriál mimoriadna, nakoľko zažila dve tváre seriálu. Séria najprv priniesla zábavnú podobu seriálu, uprostred sa vrátila aj k výraznejším dramatickým linkám a zmenila aj zvučku či spracovanie jednotlivých epizód.
Na Markíze vrcholil aj Hriešny zoznam, ktorý zaznamenal oproti predošlým dňom výrazný nárast, keď sa podielovo vyšplhal na 26,5 %. Joj konkurovala zostrihovou reláciou Mixér so slabým výkonom na úrovni 12 %.
Z menších staníc opäť padlo Dajto. Wimbledon Slovákov vôbec nezaujal a tak najslávnejší tenisový turnaj tlačí výkony mužskej stanice do podpriemerov. Celodenný výkon Dajto dosiahol vo štvrtok iba slabých 2,6 %, čo znamenalo ďalšiu príležitosť pre Wau. Tá ju tento raz využila, keď celodenne priblížila na rozdiel troch desatín a v prime-time Dajto porazila o pol percenta s podiel 2 %. Najsledovanejšou z menších staníc bola tento raz Plus s podielom 5,4 %, dotiahla sa dokonca aj na Jednotku, ktorá celodenne aj s futbalom uhrala 5,7 % (8,4 % v 12+). Dvojka skončila piata a uzavrela skupinu staníc, ktoré sa dokázali vyšplhať cez 5% hranicu, nasledovala ju Doma a spomínané Dajto s Wau.