Aktuality
Expresný koniec? Odpočítavať koniec reklamy Markíza náhle prestala!
Už v deň, keď sme na časomieru v reklamnom brejku lídra upozornili, ju televízia prestala používať.
Pár dní testovala Markíza v brejku medzi Televíznymi a Športovými novinami časomieru, ktorá počas celého reklamného pásma informovala o čase, ktorý ostával do konca reklamy. V utorok o tom informoval portál Mediaboom.sk, pričom sme priniesli možné riziká, ktoré z toho mohli plynúť klientom platiacich si za jednotlivé spoty.
S otázkou, či odsúhlasili časomieru, sme sa obrátili na viacerých klientov televízie, no nakoniec sa ani jeden k téme nevyjadril. V utorok už pri tom Markíza časomieru nepoužila, rovnako ani v stredu, v pondelok ešte áno.
Kým pre diváka by bolo odpočítavanie času do konca reklamy určite vítaným bonusom, pre klientov, pravdepodobne, nie. Ako už spomínal pôvodný článok, plochu spotu, ktorú si zaplatil klient, z časti prekrýval marketingový prvok samotnej televízie, diváci k tomu dostali nielen informáciu, kedy ďalší program pokračuje, ale aj na aký čas môžu prepnúť, aby program stihli.