dobre vediet kemka jakab
Dobre vedieť po masívnej kampani nevyskočilo, odštartovalo vlažné! Vysielací čas sa šou nehodil
18. mája 2016  //  Aktuálne, Názory, Televízia  //  1 komentár

Rýchlo vyrobená nová šou lídra ani po intenzívnej kampani veľký úspech nepriniesla.

Len jeden mesiac stačil Markíze na nakrútenie celej prvej série novej relácie, z ktorej chce spraviť ťahúňa pre 18-tu hodinu. Televízia začala s výrobou Dobre vedieť! v priebehu apríla a tento utorok ju už po prvýkrát ponúkla divákom. Novinku sa rozhodla odštartovať mimo nefungujúceho accessu a prvé diely odvysielať o 21:45, kedy chce získať divákov. V júni sa ich následne pokúsi preniesť do podvečerného času.

Neskorší večerný slot však Dobre vedieť! nesvedčal. Novinka s vlažným tempom a značným edukatívnym rozmerom podčiarknutým dokrútkou po každej otázke sťažka držala koncentráciu divákov, ktorí sú už o takomto čase skôr unavení. Úbytok zaznamenala šou s prvým dielom aj v sledovanosti, keď s jednotlivými brejkami časť divákov odišla.

Celkovo si prvé vydanie Dobre vedieť! malo pozrieť 5,7 % divákov s podielom 22,6 %. Podiel narozdiel od ratingu vo svojej dĺžke držalo. Na intenzívnu kampaň, ktorá novinke predchádzala, ide pri štarte skôr o sklamanie. Na v tomto čase predtým vysielanú Farmu šou zatiaľ nedosiahla.

Výsledky z celého večera prinášame v samostatnej správe.