Aktuality
Aktuálne: Boj o značku Senzi TV je rozhodnutý! Joj o ňu definitívne prišla!
Jakubec sa pustil s televíziou do sporu ešte v roku 2013.
Značku „Senzi TV“ definitívne vlastní Martin Jakubec. Rozhodol o tom Úrad priemyselného vlastníctva, ktorý uznal túto značku platnú pre produkčnú spoločnosť Maja Production. Žiadosť o registráciu na Senzi TV podala Jakubcova spoločnosť 11. septembra 2013, pričom o šesť dní na to registrovala známku „SENZI“ MAC TV, čiže Joj Group.
Joj mala pri tom záujem svoj nový hudobný kanál nazvať práve Senzi TV. Tento názov používala pri komunikácií kanála ešte pred jeho spustením, no ukázalo sa, že pozabudla na registráciu ochrannej známky. Od 1. septembra pri tom spustila riadne vysielanie stanice, no po Jakubcovej registrácii musela pristúpiť na skrátenú verziu Senzi. Po tom, čo Joj požiadala o registráciu značky, sa do televízie pustil Jakubec, ktorý si názov Senzi nárokoval. Ako dôvod uvádzal, že takéto označenie používa pri svojich programoch už od roku 2004. Ide o televízne programy ako Senzi paráda, Senzi šou či Senzi zábava.
Jakubcovi sa však nepodarilo označenie „Senzi“ získať pre seba. Úrad priemyselného vlastníctva nakoniec rozhodol, že uzná platné obe značky. Senzi TV odklepla Jakubcovi a SENZI Jojke. Označenie „TV“ bolo uznané ako dostatočný rozlišovací prvok.
Problémom pre Joj ostáva, že môže dôjsť k zámene značiek. Jakubec totižto môže označenie Senzi TV používať ako pri názvoch relácií a programov, tak pre ďalšie podnikateľské aktivity či už v oblasti reklamy, telekomunikácií či predaja nosičov. Jakubec je však pripravený sa dohodnúť. „S TV JOJ mám záujem sa korektne dohodnúť na postúpení práv na značku rôznymi spôsobmi, ktoré teraz nebudem špecifikovať, sú vecou obchodného tajomstva,“ povedal pre portál Mediaboom.sk. Oslovili sme aj televíziu, ktorá stanovisko prisľúbila, budeme informovať.