Sledovanosť: OTO divákov stále baví, galavečer sa stal jednoznačným lídrom večera!
15. marca 2015  //  Televízia  //  Bez komentárov

Priamy prenos porazil komerčné stanice nielen v 12+ ale aj komerčnej cieľovke.

Každoročná televízna udalosť, anketa Osobnosť televíznej obrazovky, priniesla aj tento rok množstvo zaujímavých, zábavných a dokonca aj dojemných momentov, čoho dôkazom sú aj články, ktoré aktuálne čítate na našom portáli. Anketa sa aj pri svojom 15. ročníku tešila diváckej priazni, pričom medziročne vzrástla.

Sobotný galavečer si na Jednotke podľa našich informácií pozrelo 601-tisíc divákov, čo prenosu trvajúcemu do pol dvanástej v noci vynieslo vysoký podiel 30,6 %. Pred rokom OTO 2013 sledovalo 551-tisíc divákov s podielom 28,6 %, pred dvomi rokmi sledovalo OTO 2012 587-tisíc divákov s podielom 28,6 %. Všetky spomínané čísla sú pre anketu vysoký nadpriemer, keď v priebehu rokov klesala a napríklad prenos OTO 2011 sledovalo 464-tisíc divákov s podielom 22,4 %. Anketa sa tak môže tešiť z nárastu priazne. V 12 – 54 aktuálny ročník dosiahol podiel 26,6 % s ratingom 9,5 %.

Obe hlavné komerčné stanice za galavečerom, počas ktorého vyzbierala Markíza sedem a Joj päť ocenení, zaostali. Výraznejšie strácala Joj, ktorej komédia Pán Popper a jeho tučniaci uhrala len slabý podiel 13,6 %. Akcia Rýchlo a zbesilo 5 priniesla Markíze podiel 23,2 %.

OTO nedovolil rásť ani menším staniciam. Doma s Rosamunde Pilcherovou a Láskou z nebies uhrala share 4,5 %, Dajto sa s Čiernym zoznamom vyšplhalo nad 3 a s NCIS len nad 2 %. Plus a jej Profesionáli sa blížili k štyrom percentám, nasledujúca snímka Temná minulosť sa už prehupla len cez dvojku.

Foto: Adela a Sajfa Facebook