Pikošky
Nora Kabrheľová mieri do kultovej reality šou! Na Jojke pri návrate prevalcovala obrazovky
Po dvoch hosťovaniach v dennej kuchárskej reality šou mieri niekdajšia kontroverzná televízna postavička do ďalšieho programu.
Vlani sa postarala o rekord sledovanosti Bez servítky, teraz mieri do ďalšej dennej reality šou.
Nora Kabrheľová minulý rok podnikla návrat na televízne obrazovky po dlhých 10 rokoch, z ktorých sa vytratila pre problémy so zákonom.
Na jar 2013 ešte účinkovala v špeciálnej sérii Nákupných maniačok, v septembri už skončila v kolúznej väzbe, v ktorej strávila viac ako rok. Odvtedy sa už Kabrheľová neobjavovala v bulvári vďaka kontroverzným vyjadreniam či účastiam na obrazovke, ale podozreniam z finančných podvodov, za ktoré si vypočula aj odsudzujúce rozsudky.
Od jesene 2013 zároveň v žiadnom televíznom programe neúčinkovala.
Bez servítky valcovalo
V marci 2022 prenikli do médií informácie, že Jojka zavolala Kabrheľovú ako súťažiacu do reality šou Bez servítky.
Sériu s Norou Kabrheľovou, ktorá sa v televíznej šou objavila po prvýkrát po dekáde, napokon aj odvysielala hneď na konci rovnakého mesiaca, kedy denný kuchársky formát zaznamenal vtedajší absolútny rekord sledovanosti.
Priemerný podiel na trhu celého týždňa s Kabrheľovou atakoval podielovú hranicu 30 %, čo bolo po prvý raz v celom priebehu vysielania Bez servítky. Ratingovo sa celý týždeň hýbal okolo 8 % v obchodnej cieľovke. Šou predtým uhrávala bežne výkony okolo 5 – 7 %.
Najsledovanejší bol záver týždňa, keď v piatkovej epizóde varila Kabrheľová. Rating šou vtedy vystrelil na úroveň 8,5 % a podiel na trhu 31,3 % v obchodnej cieľovke. Rekord padol aj vo všeobecnej univerzálnej cieľovke, v ktorej epizódu sledovalo priemerne celkovo 484-tisíc divákov.
Jojka zároveň zatlačila na historické minimum v tom čase ešte vysielaný denný seriál Oteckovia, ktorý prepadol s ratingom len 3,5 % a podielom 12,8 % v obchodnej cieľovke. Oteckovia napokon do konca jari 2022 svoje vysielanie po takmer piatich rokoch ukončili.
Nora účinkovala v Bez servítky aj o rok neskôr.
Vo februári 2023 si tvorcovia do jednej série zavolali viacerých bývalých účastníkov kuchárskej šou. V konkurencii nového denného seriálu Mama na prenájom sa už sledovanosť hýbala okolo 6 % a podieloch okolo 24 %, opäť ale vystrelil koniec týždňa, keď posledné vydanie trhlo rating 7,8 % s podielom 31,1 % v obchodnej cieľovke. Bolo zároveň suverénnym lídrom na trhu.
Návrat tam, kde skončila
Nora sa na televíznej obrazovke objaví aj na jeseň.
Tentokrát si to namieri do programu, ktorý bol na dlhé roky posledným, v ktorom účinkovala.
Nora Kabrheľová sa podľa potvrdených informácií zúčastnila nakrúcania úplne novej verzie dennej reality šou Nákupné maniačky, ktorú Joj aktuálne vyrába. Odštartuje ju v pondelok 4. septembra o 15:40.
Nákupné maniačky sa posledne pravidelne vysielali ešte v roku 2018.
Najväčšiu slávu zažili v prvých rokoch vysielania, kedy boli porotcami Lukáš Kimlička, Marian Hornyák a Maroš Kočišík. Práve Kočišíkove komentáre mnohokrát zľudoveli, pričom denná šou pôvodne vyrábaná pre malú stanicu Wau sa už zakrátko presúvala na hlavnú Joj. Tam sa jej darilo niekoľko sezón.
O divákov ju postupne pripravili, okrem iného, zmeny na porotcovských postoch aj okresanie počtu súťažiacich v jednom týždni.
Po dlhej prestávke Jojka nové časti nakrútila v roku 2021 pre platformu JOJ Play.
Vznikli nakoniec len štyri týždne, ktoré sa v televíznom vysielaní objavili na začiatku tohto roka. Formát sa aj po rokoch objavil v pôvodnom šate s rovnakým vizuálom, aký televízia predstavila ešte pri uvádzaní šou v roku 2013.
Po vyše dekáde už tentoraz denná módna reality šou predstaví úplne novú podobu.
Joj od septembra vráti Nákupné maniačky na celú jesennú sezónu, a to s úplne novou grafikou, logom aj televíznym štúdiom. Fotografie nájdete na konci článku.
V roli porotcu pokračuje Marian Hornyák, ktorého doplní nová porotkyňa Ema Fajnor. Televízia hlási úpravy tiež v dramaturgii.
Jojka sa zároveň vracia ku konceptu piatich súťažiacich v jednom týždni, nakúpiť si čo najlepší outfit podľa porotcovského zadania budú musieť za 400 eur. Najlepší outfit vyhrá ďalších 500 eur.
V nových Nákupných maniačkach sa na jeseň objaví hneď niekoľko výrazných kontroverzných tvárí.
Televízia bez prekvapenia siahla po postavičkách, ktoré zafungovali v šou Bez servítky.
Už v prvej upútavke sa objavili známe tváre z módneho sveta ako Monika Nemčoková či Katarína Kadlecová, ktoré účinkovaním v kuchárskej reality šou plnili bulvárne titulky.
Joj potvrdila, že budú súťažiacimi v nových častiach Nákupných maniačok, objaviť by sa mali v spoločnom týždni.
V ďalšej sérii zas bude účinkovať spomínaná Nora Kabrheľová.
Foto: TV JOJ
Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/KANTAR SLOVAKIA, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, teletext, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: obchodná (komerčná) cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, spravidla uvádzaný rating v percentách (%) a podiel na trhu v %; celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+, uvádzaný počet divákov v tisícoch a prípadne podiel na trhu v %
*od jesene 2014 je do údajov sledovanosti započítavaná aj oneskorená sledovanosť, od januára 2017 aj „hostia“