Vlci potvrdili čísla zo štartu, Markízu už dotiahlo aj Dajto! Oteckovia rástli, boli najsledovanejší po spravodajstve
4. januára 2018  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Markíze sa s Oteckami darí držať silný nadpriemer, v stredu dokonca posilnili. S večernou minisériou však zažila ešte hlbší prepadák.

Vlci vo svoj druhý vysielací deň dokázali prilákať divákov zo štartu. Nový seriál Joj zopakoval výkon druhej epizódy z utorňajšieho nástupu, keď si ho malo pozrieť 8,7 % divákov s podielom 21,5 %. Vlci zatiaľ so všetkými tromi časťami dosiahli totožný podiel na trhu. Celkovo si tretiu časť Vlkov malo pozrieť takmer 580-tisíc divákov, čo je zatiaľ druhý najvyšší výkon seriálu.

Joj aj v stredu uvoľnila cestu Markíza, ktorá pokračovala vo vysielaní minisérie Zakázaná láska. Tá sa prepadla ešte viac, keď si ju malo pozrieť len 4,6 % divákov s hlbokým podielom 11,7 %. Joj bola vpredu aj s reláciou Všetko, čo má Ander rád, dosiahla s ňou podiely okolo a pod 17 %. Pokračovala tiež vo vysielaní seriálu Taken – Posadnutý pomstou, podielovo si polepšila pod 15 %.

Markízu v stredu doťahovalo aj Dajto, ktoré vyskočilo s filmom Ostreľovač a podielom až 9,5 %. Matky a dcéry pokračovali na Doma podielmi okolo 5 %, podobný výkon dosiahla aj Cesta do krajiny Oz na Plus. Vtierka Castle a CSI New York sa na Wau hýbali medzi 4 – 4,5 %, Kravaťáci prekročili trojku.

Večerný neúspech Markíze kompenzoval nový denný seriál Oteckovia, ktorému sa v úvodný týždeň darí. Oproti utorku si dokonca s treťou časťou polepšil, keď stúpol o sedem desatín ratingu na výkon 9,2 % s podielom 27,6 %. Pre Markízu ide o silný nadpriemer. K nárastu jej mohla dopomôcť aj Joj, ktorá tentokrát s podvečerným filmom  Kúpili sme Zoo dosiahla share len cez 14 %.

Silný náskok v accesse už v stredu Markíze nezaručil víťazstvo s hlavným spravodajstvom, s Joj zviedla vyrovnaný súboj, keď Televízne noviny prekročili 26 %, Noviny s minimálnym ratingovým náskokom dosiahli obdobný podiel cez 26 %. Noviny sa stali najsledovanejším programom dňa s 670-tisíc divákmi, Televízne noviny ich mali cez 570-tisíc. V komerčnej cieľovke mali vyhrať deň Počasie a Najlepšie počasie.