Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Tretí deň súboja ovládol Nový život, premiérová Chart Show Markízu zaskočila! Viedol aj návrat Beverly Hills

Nový život už bežal v tradičnom nastavení dvoch brejkov a jednou časťou, podielovo napriek tomu dosiahol najlepší výkon.

Tretia zbraň Markízy proti Novému životu televízii nevyšla. Kým s pondelňajšou a utorňajšou zmenou programu uspela a zabodovala ako s filmovou premiérou Fantastické zvery a ich výskyt, tak aj operatívnym návratom Utajeného šéfa, v stredu jej nezabralo ani zaradenie premiérovej časti Chart Show. Tá zaznamenala s novou časťou jeden zo svojich najhorších výkonov, keď sa mala dostať na podiel iba 16,2 % pri ratingu 5,5 %. Viac jej v minulosti vedeli hrať aj reprízy, podobnú úroveň však dosiahla na konci roka osamotene zaradená časť Chart Show pred sviatkami. Šlo tiež o reprízu. Pre Markízu tak ide o sklamanie, Chart Show jej hrávala bežne ratingy okolo 8 %.

Joj už v stredu odvysielala iba jednu časť seriálu Nový život, ktorý v pondelok a utorok uviedla v spojenej dvojepizóde. Zároveň už šla naplno s brejkami, keď prvé dva dni prvý brejk v seriáli vynechávala, napriek tomu si dokázala pripísať najlepší podiel od štartu seriálu 24,4 %, ratingovo klesla tentoraz minimálne na 8,8 %. Opäť sa ukázal pokles mladších divákov pri obrazovke, aj oproti utorku, v celkovom publiku bol podiel Nového života už podobný ako v utorok s hodnotou 21,2 % pri celkovo podobnom počte divákov, ktorých mal seriál 471-tisíc. Chart Show sledovalo 285-tisíc divákov.

Televíznej dvojke vyšla aj druhá časť večera s návratom seriálu Beverly Hills 90210, ktorého hrdinovia však tentoraz hrajú samých seba, seriál mal uhrať rating 6,6 % s podielom 21,1 %. Aj celkovo sa dostal pred Chart Show s 296-tisíc divákmi.

Najsledovanejším programom dňa sa v stredu stalo Počasie Markízy, ktoré si našlo 616-tisíc divákov a ako jediné prekročilo šesťstotisícovú divácku hranicu, jediné sa k nej ťahali už iba Noviny Joj, ktoré sledovalo 593-tisíc divákov. Počasie deň ovládlo aj v komerčnej cieľovke s desiatimi ratingami.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+

Čítať viac...
Nahor