Talent vylepšuje rekordy, u mladých výrazne ovládol týždeň! Tvoja tvár padla na dno všetkých sérií, rastie Farma
14. októbra 2019  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Joj sa u mladých podarilo vyhrať oba víkendové dni aj večery, najsledovanejším programom týždňa sa stali jej Noviny, mimo správ týždeň ovládli Talent s Inkognitom.

V piatkový večer posilňuje postupne s duelom Farma. Práve piatkový večer býva medzi všetkými tromi hlavnými stanicami na trhu najvyrovnanejší, keď sa tam Jednotka, Markíza aj Joj pravidelne hýbali okolo ratingovej šestky. Od tej postupne začínajú televízie odskakovať aj vyššie a po tom, čo sa to pred dvomi týždňami podarilo Milujem Slovensko, sa teraz najvyššie v sezóne dostala s vyraďovacím duelom Farma. Tá prekročila u mladých divákov podľa sociálnych sietí rating 7 %, čo znamená jej druhý najlepší rating v celej jedenástej sérii. Vyššie bola už len pri štarte. Reality šou má za sebou úspešný týždeň, v stredu zároveň dosiahla rekordný podiel na trhu v rámci tejto sezóny. Farma v piatkový večer navyše prvý raz viedla aj v počte divákov, ktorých mala vyše 400-tisíc. Milujem Slovensko si pozrelo 388-tisíc divákov, u mladých divákov Jednotka a Joj s hlavným programom dosahovali obdobný výkon okolo šiestich ratingov.

Najsledovanejší program celého týždňa u mladých divákov priniesla sobota. Svoj doterajší rekord jedenástich ratingov ešte vylepšila šou Česko Slovensko má talent, ktorá dosiahla rating 11,5 % s najvyšším podielom na trhu v sérii 31,7 %. V celkovom počte divákov nedosiahla na minulotýždňový rekord, pozrelo si ju však podľa televízie 584-tisíc divákov s podielom 28,5 %. Opäť tak mimo správ najviac divákov prilákal v týždni Talent a pondelňajšie Inkognito, ktoré skočilo najvyššie v sezóne. Zároveň Česko Slovensko má talent výrazne dominovalo v 12-54, nakoľko žiadny z programov minulého týždňa nedosiahol ani na ratingovú desiatku. Markíza ju však niekoľkokrát atakovala ako so Sestričkami tak Počasím, zároveň ju doťahoval aj štvrtkový kvalifikačný futbal. Viac v tomto článku.

Joj aj s druhou časťou ostal vysoko nový komediálny seriál Hrobári, ktorý si mal podľa minulotýždňového rebríčka top programov pripísať rating 8 % s podielom 27,9 % u mladých divákov. Celkovo si ho pozrelo 369-tisíc divákov. Oproti štartu klesol ale o necelé dva ratingy, keď v komerčnej cieľovke vystrelil na rating 9,8 % pri celkovo vyše polmiliónovom publiku.

V piatej sérii sa dosiaľ najslabšie darí celebritnej šou Tvoja tvár znie povedome, ktorá túto nedeľu klesla na svoj vôbec najslabší výkon od spustenia šou v roku 2016. Oproti minulému týždňu si mala v komerčnej cieľovke pohoršiť o viac ako rating a prvý raz tak značne spadnúť pod sedem percent. Joj viedla s premiérovou komédiou Fakjú, pán profesor 3 so 7,4 % a podielom 22,9 % a náskokom vyše ratingu na Tvoju tvár. Celkovo si najviac divákov v nedeľu večer vybralo práve Tvoju tvár s 352-tisíc divákmi, priateľský futbalový zápas Slovenska s Paraguajom na Jednotke bol trojkou na trhu, najvyššie bol prvý polčas s 291-tisíc divákmi. Komédiu sledovalo 315-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom celého týždňa sa v počte divákov stali Noviny Joj, ktoré si v nedeľu pozrelo 622-tisíc divákov s podielom 29,3 %. Rovnaký počet divákov dosiahli aj v pondelok, ako jediný program týždňa pokorili 600-tisícovú hranicu. Televízne noviny si najviac divákov pozrelo v utorok, kedy ich mali 575-tisíc, tradične sa im viac darí v komerčnej cieľovke, v ktorej sa najvyššie dostali v pondelok, kedy, ako informovala Markíza, dosiahli rating 9,6 % s podielom 30,6 %.

Sledovanosť rozlúčky s Karlom Gottom nájdete v samostatnom článku.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+