Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Slunce, seno sa na Markízu vrátilo úspešne, obe časti jej zabrali! Všetko, čo mám rád poskočilo

Markíza po ročnej pauze opäť mohla nasadiť komediálnu klasiku, dosiahla s ňou nadpriemer. Avšak bez brejkov.

Žreb českých filmov zavedený pred dvomi rokmi priniesol niekoľko „historických“ momentov. Prvýkrát Markíza prišla o klasické Tri oriešky pre Popolušku, ktorých vysielanie uplynulé Vianoce vyniesli ako Joj tak samotnej rozprávke rekord, vlani rovnako Joj premiérovo mohla odvysielať prvé dva diely trilógie Slunce, seno,…, s ktorými taktiež dosiahla úspech.

Komédiálna séria Zdeňka Trošku sa však tento rok vrátila na Markízu, kde s oboma prvými časťami dosiahla úspech. Prvá časť Slunce, seno, jahody mala pred dvomi týždňami v piatok dosiahnuť rating 6,8 % s podielom 25,3 %, čo znamenalo najlepší výkon dňa. Všetko, čo mám rád vtedy neuspelo s podielom pod 14 %.

Druhá časť série, Slunce, seno a pár facek, uplynulý piatok priniesla Markíze o niečo nižší rating 6,2 % s podobným podielom takmer 25 %. Televízia však ani jeden z dvoch filmov z trilógie nemohla prerušiť brejkom, úspech tak nemohla zúročiť.

Joj sa tento piatok podarilo dvihnúť so Všetko, čo mám rád, ktoré stúplo na 4,5 ratingu s podielom pod 18 %. Čo ja viem sa malo dostať na takmer 11 %, v univerzálnej cieľovke to bolo viac – vyše 14 %. Všetko, čo mám rád už tradične vo všeobecnej cieľovke bodovalo, podielovo tam malo ísť nad 24 %.

Z menších staníc najprv Profesionáli vyskočili najvyššie s podielom pod 6 %, nasledovný Let Fénixa už na Plus neuspel podielom pod 3 %. Godzilla na Dajto sa dostala pod 5 %, Svadba môjho najlepšie priateľa na Doma prekročila 4 %. Wau sa s kriminálkami hýbala pod 3 a okolo 2 %.

Rodinné prípady podvečer uhrali 22 %, Moja mama varí lepšie ako tvoja so špeciálom dosiahla len hlboko podpriemerných vyše 9 %. Televízne noviny padli podielovo len na takmer 20 %, Noviny boli vyššie a atakovali 22 %. Celkovo si ich vybralo cez 345-tisíc divákov, Televízne noviny zas vyše 255-tisíc. Najsledovanejším programom dňa sa celkovo stalo Najlepšie počasie pred Všetko, čo mám rád, v komerčnej cieľovke deň vyhralo Slunce, seno a pár facek.

Čítať viac...
Nahor