Utajený šéf naďalej hitom, vystrelil aj s českou časťou! Nový život väčšinu udržal, Joj celodenným lídrom
8. januára 2020  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Markíza pre štart Nového života operatívne vrátila do vysielania Utajeného šéfa, prebrala české vydania zo sesterskej Novy.

Druhý deň veľkého súboja Markízy a Joj opäť priniesol uspokojivé čísla pre obe televízie. Znovu sa komerčným, a tentoraz aj celkovým, lídrom stala Markíza, ktorá práve pre štart nového denného seriálu Joj vytiahla operatívne do programu vlaňajší jesenný hit Utajený šéf, z ktorého mohla aj na začiatku januára uviesť premiérové epizódy.

Tentoraz však už nejde o slovenské časti, ale vydania, ktoré odvysielala ešte v roku 2018 jej televízna sestra Nova. Celkovo má takto k dispozícii šesť epizód, pričom prvá z nich dokázala nadviazať na vysokú úroveň Utajeného šéfa z jesene, keď podľa Markízy dosiahla rating 11,3 % s podielom 27,2 %. Slovenská verzia šou dosahovala vlani na konci roka ratingy okolo 12 – 13 %.

Joj napriek tomu ale udržala väčšinu divákov svojho nového seriálu Nový život, ktorý si v druhý deň vysielania pripísal rating 9 % s podielom 23 %. Podielovo dokonca minimálne rástol, čo odkazuje na očakávaný menší počet divákov pri obrazovke ako vo sviatočný pondelok na Troch kráľov. Seriál si tak udržal pozíciu, v celkovom publiku mu už divákov výraznejšie bral Utajený šéf, než pondelňajšia filmová premiéra cielená viac na mladých divákov, reality šou bola lídrom aj v celkovom publiku s 547-tisíc divákmi, Nový život si pozrelo 477-tisíc divákov pri strate takmer dvoch podielových bodov oproti pondelku. Joj opäť odvysielala zdvojenú epizódu seriálu. Oddnes už bude vysielať po jednej časti, po 21:30 štartuje premiéru návratu Beverly Hills 90210. Markíza celý večer prekryje s premiérovou Chart Show.

Joj ešte v utorok, kedy mali školáci prázdniny, udržala sviatočný filmový program, čo jej vynieslo silnú pozíciu počas dňa. V oboch hlavných cieľovkách sa totiž stala celodenným lídrom, uspelo jej celé denné pásmo, najvyššie sa dostali reprízy z predošlých večerov, Manžel na skúšku jej podvečer uhral takmer 21 %, vystrelila predošlá repríza animáku Vaiana: Legenda o oceáne s podielom až 30,3 %. Oba filmy sa hýbali okolo 5 – 5,5 ratingu, čo je aj dvojnásobok oproti bežným výkonom v pracovné poobedia televízie.

Najsledovanejším programom dňa sa stali Noviny Joj, ktoré si podľa televízie pozrelo celkovo 642-tisíc divákov s podielom 28,6 %, Televízne noviny obsadili tretiu priečku dňa so 613-tisíc divákmi. Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bol Utajený šéf.


Zdroje dát: oficiálne dáta zdroj PMT/TNS, tlačové správy TV Markíza, JOJ, RTVS, portály Stratégie.sk, Mediálne.sk, Aktuality.sk, Facebook, Instagram
Vysvetlivky: komerčná cieľovka, mladí diváci – obchodná cieľová skupina divákov vo veku 12-54 rokov, celkové publikum – všeobecná trhová sledovanosť divákov vo veku 12+