Nová šou Dvaja na jedného s pilotným dielom vystrelila nad čísla Oteckov! Joj tiež uspela, na vrchole týždňa Noviny
12. februára 2018  //  Aktuálne, Televízia  //  Bez komentárov

Novinka Dvaja na jedného sa uviedla na obrazovkách len pilotným dielom, v uplynulom týždni sa zaradila hneď za Susedov. V celkovom publiku ovládli týždeň správy Joj.

Prvý spoločný moderátorský projekt populárnej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla sa na obrazovkách uviedol vysoko. Nová šou Dvaja na jedného, ktorá využila niekdajší úspešný ťah RTVS pri spojení Vinczeovej a Dangla v programe Milujem Slovensko, s pilotným dielom zabodovala, keď si ho podľa našich informácií malo pozrieť až 11,9 % divákov s podielom 30,5 %. Šou sa tak dostala aj pred mimoriadne sledované diely Oteckov a v skupine 12 – 54 sa za celý týždeň zaradila hneď za Susedov.  Šou Dvaja na jedného si celkovo malo pozrieť 603-tisíc divákov, čo je prakticky rovnaký výkon, aký dosiahli v rovnaký týždeň Susedia.

Joj v nedeľu taktiež uspela, proti novinke Markízy vytiahla vlaňajšiu úspešnú premiéru Mechanik zabijak 2, ktorá minulý rok vystrelila ešte vyššie ako štart Dvaja na jedného s ratingom 12,4 %. Darilo sa jej aj v prvej repríze, kedy mala atakovať 9 ratingov s podielom cez 25 %. Proti takejto konkurencii Markízy a Joj si už svoje čísla neudržal Inšpektor Max, ktorý sa v celkovom publiku s treťou časťou prepadol o ďalších až 100-tisíc divákov s 306-tisíc divákmi, podiel v tejto cieľovke mal predstavovať 13,6 %. V komerčnej skupine 12 – 54 prišiel Inšpektor Max oproti minulej nedeli až o dva ratingy a sledovať ho malo 3,7 % divákov s vlažným podielom 9,1 %.

Z ďalších staníc večer uspel Kutyil na Plus s podielom pod 7 %, 12 podmienok dedičstva malo ísť pod 6 %. Plus nasledovala Wau s kriminálkami, Kosti prekročili 3 %, Myšlienky vraha 3 a 4 %. Komédia Žandár a žandárky na Dajto atakovala 3 %, Doma s filmom Sissi: Pravdivý príbeh jej lásky trojku taktiež podliezla.

V nedeľný podvečer sa do vedenia dostala Joj s premiérou Nového bývania dizajn, ktoré malo ísť okolo 7 ratingov s podielom cez 21 %, Markíze spadli Susedia s podielom 19,5 %. Po dlhšom čase bola vyrovnaná situácia medzi hlavnými spravodajstvami v komerčnej cieľovke, Televízne noviny vyhrali len o desatinu ratingu s podielom takmer 27 %, Noviny pre neskorší vysielací čas mali podielovo atakovať 26 %.

V celkovom publiku sa však v nedeľu vrátili do silného vedenia, kým Televízne noviny malo sledovať vyše 580-tisíc divákov, Noviny vystrelili nad 690-tisíc divákov a stali sa tak najsledovanejším programom týždňa. Susedia už o titul najsledovanejšieho programu trhu uplynulý týždeň prišli aj vďaka dvom vydaniam Televíznych novín, ktoré ich v skupine 12+ predbehli v utorok aj stredu. V 12 – 54 Susedia trhu naďalej dominujú.