Aktuality
Kameňák očakávania trháku nenaplnil, štartoval na úrovni vlaňajšej Kuchyne! The Voice drží divákov, celkovo najvyššie Noviny
Kým v Česku nástup seriálového Kameňáku dosiahol na čísla poslednej filmovej premiéry, na Slovensku za ňou výrazne zaostal.
Markíza aj Nova v piatok odštartovali jeden zo svojich ťažiskových programov jari, seriálové spracovanie filmového hitu Kameňák. Najmä v Česku sa hovorilo o možnom najsilnejšom trháku sezóny, tam nakoniec odštartoval pod úrovňou 1,3 milióna divákov. Televízia sa tak dostala blízko úrovne z konca roka 2016, kedy odpremiérovala dosiaľ posledný piaty film Kameňáku, vtedy sa dostala na úroveň 1,3 milióna divákov. Štvrtý diel si v premiére pozrelo ešte cez 1,5 milióna divákov.
Markíza vtedy piaty vianočný Kameňák v komerčnej cieľovke odpremiérovala na silnom ratingu až 13,3 % s podielom 33,7 %. Oproti premiére štvrtého filmu o čosi klesla, ten videlo 14,5 %. Na seriálové spracovanie Kameňáku sa už však toľko divákov nenavnadilo, odštartoval na ratingu 9,3 % s podielom 25,1 %. Podobne sa uviedla na jar 2018 Kuchyňa, ktorá v druhom večernom pásme štartovala na úrovni 9,2 % s podielom 25,5 %.
Rovnaký rating ako komediálny seriál dosiahol nedeľný The Voice Česko Slovensko. Udržal tak divákov z predošlého týždňa, podiel šiel pod 24 %. Celkovo si ho pozrelo 379-tisíc divákov, V siedmom nebi tu viedlo s 595-tisíc divákmi. Celkovo najviac divákov v týždni mali spravodajské relácie Joj, nedeľné Noviny videlo 680-tisíc divákov a predbehlo ich iba Najlepšie počasie z rovnakého dňa. V komerčnej cieľovke týždeň ovládol štvrtkový dokument venovaný výročiu vraždy novinára Jána Kuciaka a jeho snúbenice Martiny Kušnírovej.