Aktuality
Joj cez víkend prekvapila: Trikrát po sebe celodenným lídrom! So skupinou sa na Markízu dotiahla, večer viedla
Markíza v závere týždňa prišla o celodenné prvenstvo, ktoré jej dlhodobo patrí.
SOBOTA: Tradičný filmový víkend na komerčných staniciach otvorila najúspešnejšie Joj. Po čase opäť ponúkla klasiku Titanic, ktorá trvajúc až za polnoc dosiahla priemerne vyše 4 ratingy s podielom 21 %. Denník Bridget Jonesovej na Markíze uhral 15,5 %. Reprízové Záhady tela na Jednotke atakovali v komerčnej cieľovke 13 %, z menších sa najvyššie v sobotu dostal film Šokujúci prípad Casey, ktorý na Plus dosiahol vyše 5 %. Romantika Splnené želanie na Doma uhrala okolo 4 %, Inkognito na Wau sa hýbalo okolo a nad 3 a 4 %. Zápas medzi Borussiou Dortmund a Bayernom Mníchov v rámci DFL Supercupu 2017 sa hýbal pod a na 3 %. Televízne noviny atakovali 27 %, Noviny zas 22 %.
NEDEĽA: V nedeľu zas najsledovanejší film ponúkla Markíza. Bojová loď jej prekročila 6 ratingov s podielom 20,5 %, Wolverine na Joj prekročil 17 %. Vysoko vyskočila Plus s Kameňákom a podielom až vyše 11 %. Dáma v závoji na Doma sa hýbala pod a okolo 5 %, komédia Žandár a mimozemšťania na Dajto uhrala okolo 4 %. Kriminálky Kosti a CSI New York na Wau dosiahli 3 %.
Horná Dolná podvečer atakovala 22 %, Nové bývanie Dizajn podliezlo 16 %. Televízne noviny sa dostali cez 23 %, vyskočili Noviny, ktoré podliezli 28 %. Ratingovo boli vpredu o viac ako jeden a pol bodu, v celkovom publiku ich malo sledovať o vyše 130-tisíc divákov viac. Noviny v oboch cieľovkách predbehlo za celú nedeľu len Najlepšie počasie.
Joj sa netradične až tri dni po sebe stala víťazom celého dňa – viedla od piatka do nedele. Celodenné čísla má dlhodobo vyššie Markíza, za uplynulý týždeň sa jej však konkurenčná skupina priblížila, keď bol medzi skupinami rozdiel menší ako jeden podielový bod. V v prime-time ostala vpredu Joj Group s náskokom necelé dva podielové body. Samotná hlavná Markíza minulý týždeň dorovnala večer Joj, vyhrala o jedinú desatinu.