Boj o diváka sa začína: Štartujú kampane na jesenné projekty, ako prvá vytiahla Joj imidžové spoty Talentu!
5. augusta 2019  //  Aktuálne, Showbiz  //  Bez komentárov

Televízie opäť štartujú kampane pred nástupom kľúčovej jesennej časti roka už v polovici leta, tentoraz ako prvá začala kampaňovať Joj.

Markíza aj Joj začali v ostatných rokoch posúvať štart proma svojich kľúčových projektov hlbšie do obdobia letných prázdnin, a to najmä v časoch, kedy zvádzali ostrý boj o diváka a predlžovaním kampaní chceli dať dôraz na dôležitosť ich projektov. Začiatky kampaní sa tak posunuli už do polovice leta, vďaka čomu televízie niektoré projekty kampaňujú aj štyri týždne. Trend predlžovania kampaní sa postupne stal rutinou, a tak už dnes nie je prekvapením, že televízie s promom na jesenné projekty začínajú rovno od začiatku augusta.

Ako prvá tentoraz začína kampaňovať Joj, ktorá už v sobotu nasadila do vysielania imidžové spoty k ôsmej sérii Česko Slovensko má talent. Klasicky ich stavia na porotcoch šou, ktorí tento rok ukazujú svoje skryté talenty – Diana Mórová predvádza akrobaciu na stuhe, Jakub Prachař udvihne auto, Marta Jandová dokáže zastaviť čas a Jaro Slávik chodiť po strope. Opakuje pritom nastavenie ako spred dvoch sérií, keď Talent vracala do vysielania po ročnej pauze. V roku 2017 pri návrate šou pripravila pre Česko Slovensko má talent výpravnú imidžovú kampaň v štýle Jamesa Bonda aj s celkovou novou grafikou pre projekt, o rok neskôr túto grafiku využila opäť a pre štart šiestej série pripravila lacnejšie imidžové spoty. Tento rok Joj opäť využije grafiku z vlaňajšej sezóny, kedy pripravila veľkú cirkusovú kampaň aj s tematickou grafikou, tú použije i pre aktuálnu ôsmu sériu.

Imidžové spoty k ôsmej sérii Česko Slovensko má talent

Joj už zároveň pre jesennú sezónu predpripravuje aj svoj program. Už od pondelka vracia do vysielania premiéry Moja mama varí lepšie ako tvoja, pričom sa kuchárska šou stane jej hlavným podvečerným programom. Oteckovia sa na obrazovky vrátia až o mesiac. Zároveň Joj upravuje svoj podvečerný program, keď presúva popoludňajšie spravodajstvo o pol hodinu na 17:30 a nebude tak viac predlžovať tieto správy na hodinovú stopáž. S týmto nastavením ráta Joj aj na jeseň.

V najbližších dňoch budú do vysielania postupne nabiehať ďalšie kampane. Joj už naznačila, že sa pripravuje na promo jednej z jesenných seriálových noviniek Delukse, Markíza čoskoro vytiahne kampaň na Tvoja tvár znie povedome, v sezóne sa bude ako na veľkú posilu spoliehať aj na Extrémne premeny, s ktorých promom taktiež otáľať nebude. Medzi prvými promovanými projektami Markízy by sa mala nachádzať aj Farma.