Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

23. december: Sám doma mimoriadne valcoval, zaradil sa k najsledovanejším filmom roka! Markíza vpredu cez deň

Americká klasika dosiahla tieto sviatky najlepší výkon za posledné roky.

Sám doma ovládol posledný predvianočný deň. Klasika Joj vyskočila v sobotu na mimoriadny výkon, keď vysoko prekonala svoje výkony z predošlých rokov. Komédiu s Macaulayom Culkinom si malo pozrieť až 13,2 % divákov, podiel mal vyskočiť na 30,2 %. Sám doma sa tak zaradil k najsledovanejším filmom celého roka, vyššie sa už dostala len Markíza s filmom Všetko alebo nič, na vrchole roka naďalej tróni novoročný Hačikó s ratingom 13,9 %. Pre Sám doma ide o veľký medziročný nárast, v roku 2016 si ho v rovnaký deň pozrelo 8,3 % divákov. V roku 2015 dokonca len 6,1 % divákov.

Markíza nasadila premiéru českého filmu Pohádky pro Emu, skončila s ňou v podpriemere, keď ju videlo 7,3 % divákov s podielom len 17 %. Televízia však dominovala v priebehu dňa, viedla s celou filmovou ponukou, najvyššie bola s podvečernou Kúzelnou opatrovateľkou, ktorá sa dostala pod 25 %. Popoluška v Monte Carle na Joj podliezla 15 %.

Z menších staníc uspela Doma s filmom Princezná pod stromček a podielom cez 6 %, podobný výkon dosiahlo aj Dajto s filmom Expendables: Nezničiteľní pri podieli 6 %. Malým kanálom Joj večer nevyšiel, Krvavé dedičstvo uhralo na Plus menej než trojku, Chilli, sex a samba na Wau len pod 2 %.

Televízne noviny vyhrali s náskokom necelého pol ratingu a podielom takmer 26 %, Noviny sa hýbali okolo 24 %. Udržali si však viac divákov v 12+. Najsledovanejším programom dňa sa stal Sám doma, v celkovom publiku najvyššie vyskočilo Najlepšie počasie a Noviny. Joj vyhrala v sobotu prime-time s náskokom necelých šiestich podielových bodov na Markízu, vďaka tomu sa jej priblížila aj celodenne, kde rozdiel tvoril sedem desatín podielového bodu v prospech Markízy.

Čítať viac...
Nahor