Televízia
V Česku je na prelome rokov na vrchole ČT! Komerčné stanice nemali šancu
Absolútne najviac divákov sa pri obrazovke zišlo o polnoci pri Českej televízii.
Kým na Slovensku sa najsledovanejšou stanicou počas posledného dňa roka 2014 stala Markíza, v Česku opäť dominovala verejnoprávna Česká televízia. Tá ponúkla, rovnako ako RTVS, pestrý program, tým najsledovanejším sa podľa našich informácií stala tradične Všechnopárty, ktorá sa šplhala v počte divákov k hranici 1,4 milióna. Najsledovanejší za celý deň však bol prelom rokov na ČT, s polnočnými vysielaním s hymnou a novoročným prípitkom strávilo príchod roka 2015 približne 1,5 milióna Čechov. Okolo sa hýbali aj úvodný večerný program ČT Zázraky prírody a predpoločné Do roka a do dna (všetko v 15+).
Slabo sa darilo Nove aj Prime. Televízny líder odvysielal silvestrovský magazín Prásk a Chart Show, relácie mali skončiť pod 20 % v komerčnej cieľovke, Chart Show dokonca len okolo 17 %. V počte divákov získali programy v univerzálnej cieľovke pod 700 a 500-tis. divákov. Prima na tom bola v začiatku večera horšie ako Joj na Slovensku. Koncert Karla Gotta mal uhrať len podiel okolo 7 %, Překvápko 11 %. V počte divákov sa programy hýbali pod a nad úrovňou 300-tis. Uspel však Silvester na Barrandove, ktorý od desiatej večer sledovalo okolo 550-tis. Čechov s podielom okolo 14 % (15+). Oficiálne čísla už uverejnil portál Mediaguru.