Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Markíza proti štartu Dobrého rána vytiahla novú kampaň! Divákom núka peniaze, musia pozerať Teleráno

Trhový líder prichádza s ďalšou kampaňou na Teleráno v krátkom čase. Kým v tej prvej na prelome marca a apríla intenzívne pripomínala divákom, že s Teleránom vstávajú už dlhých 18 rokov, tento raz láka na peniaze.

Markíza opäť vo veľkom promuje svoje ranné vysielanie – Teleráno. Po kampani zo začiatku apríla prichádza so súťažou „Vstávaj a vyhraj s Teleránom“, ktorú plánuje ťahať až do 16. mája. Divákom rozdáva každý deň 100 eur, musia však Teleráno pozerať. Počas jeho vysielania totiž Markíza odvysiela injektáž s heslom, ktoré majú diváci napísať do SMS, výhercu bude televízia kontaktovať telefonicky ešte počas vysielania Telerána. Na konci týždňa k tomu bude televízia hľadať víťaza 1 000 eur. Televízia sa v pondelok vyberie priamo za ním a ak výherca bude doma a zodpovie správne na otázku, získa peniaze. Ak doma nebude, peniaze sa presunú do ďalšieho týždňa.

Obe kampane na Teleráno prišli v čase, kedy boli známe prvé informácie o zaradení jojkárskej rannej relácie do štruktúry. Podľa prvotných plánov malo Dobré ráno odštartovať v polovici apríla, Markíza vtedy koncom marca nasadila intenzívnu kampaň „18 rokov spolu“ pripomínajúcu divákom, koľko rokov je už Teleráno stabilnou súčasťou štruktúry televízie. Po informáciách o presune štartu Dobrého rána na máj Markíza kampaň stiahla do úzadia, v druhej polovici apríla spustia aktuálnu súťaž. Tú televízia zaraďuje v čase, kedy sa blíži už oficiálne známy štart rannej relácie Joj Dobré ráno (čítajte viac).

Súťaž s Teleránom pripravila televízia pre divákov aj pred Veľkou nocou. V čase od 7. do 16. apríla sa diváci mohli zapojiť do hry o dovolenku a menšie ceny. Súťaž však prebiehala najmä na internete prostredníctvom formulára, aktuálnu súťaž už televízia výrazne prepája s nutnosťou sledovania vysielania. Novú súťaž spustila televízia prakticky okamžite od ukončenia tej veľkonočnej – od 18. apríla. Obe súťaže televízia výrazne podporila v promo blokoch vo vysielaní.

Čítať viac...
Nahor