Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Pikošky

X Factor dostal špeciálny web. Joj chystá novinku – odmeňovanie návštevníkov

Joj sa rozhodla projekt X Factor podporiť špeciálnymi aktivitami na internete. Šou dostala nový web, ktorý výnimočne vychádza spod jednotnej šablóny podstránok Joj.

S X Factorom má Jojka veľké plány aj na webe. Kým šou Česko Slovensko má talent dostala na jej stránkach podobný priestor ako napríklad seriál Panelák, X Factor posúva do novej roviny. Joj predstavila nový portál xfactor.sk, ktorý sa ako graficky, tak aj funkciami odlišuje od jej klasických stránok. Na webe dáva veľký dôraz na články, pričom veľký priestor dáva aj spojeniu so sociálnymi sieťami. Priamo na stránke si návštevníci budú môcť nájsť najnovšie posty z Facebooku či Twitteru, televízia chce komunitu vytvoriť aj na Instagrame, Pintereste a Google+.

Vôbec po prvý raz nebude na komunikáciu využívať iba vlastné profily na sociálnych sieťach. Televízia avizuje aktívne prepojenie hlavne s Facebook profilmi jej porotcov, zatiaľ zdieľa komunikáciu s oficiálnou facebookovou stránkou Celeste Buckingham.

Joj v rámci X Factoru a nového webu pripravila aj novinku. Za aktivitu na webe a sociálnych sieťach sa rozhodla televízia odmeňovať svojich návštevníkov. Za každý like, koment alebo share užívateľ zbiera body a môže ich vymeniť za hodnotné ceny. Žiadna doteraz vysielaná šou na Slovensku nebola tak úzko spätá s interakciou užívateľa a poroty ako práve tohtoročný X Factor. Takto vieme nielen vytvoriť návyk užívateľov byť aktívnym fanúšikom, ale aj prehĺbiť ich vzťah k relácii,“ prezentuje novinku televízia. Podľa našich informácií by malo byť možností ako zbierať body ešte viac, stránka by mala sledovať celkový pohyb návštevníka po stránke. Zbieranie bodov by mala podľa oficiálnych informácií televízia spustiť v deň štartu X Factoru v televízii 9. marca.

X Factor tak bude prvou slovenskou šou, ktorá sa pokúsi na webe vytvoriť komunitu podobne ako je to bežné v Amerike. Televízia totiž avizuje aktívne pridávanie fotografií a zdieľania informácií zo zákulisia X Factoru, pričom najaktívnejšia bude v deň vysielania šou. Priaznivci budú mať informácie z prvej ruky, ku ktorým by sa inak nedostali a budú môcť nahliadnuť nielen do zákulisia šou, ale aj do súkromia poroty. Posty sú aktualizované v reálnom čase,“ oznámila Joj.  Dôležité je prepojenie so sociálnymi sieťami, veľa si sľubuje aj od spomínaného odmeňovania návštevníkov.

Konkurenčná Markíza s Hlasom zatiaľ takéto úzke prepojenie s návštevníkmi nepredstavila. Aktuálne na webe ponúka klasicky články, profily porotcov, videá a charakteristiku šou.

Čítať viac...
Nahor