Aktuality
Vyše trojhodinový priamy prenos Hlasu prepadol, predbehlo ho aj finále X Factoru! Lídrom Panelák
Šou Hlas Česko Slovenska nezačala šnúru živých prenosov vôbec pozitívne, úvodná „lajfka“ prepadla.
Takmer tri a pol hodiny ťahala Markíza s Novou prvý priamy prenos druhej série Hlasu Česko Slovenska, pričom večer im z pohľadu záujmu divákov absolútne nevyšiel. Spevácka šou skončila na svojich minimách, keď sa priblížila k výkonu predposledného zostrihu, ktorý sa vysielal v konkurencii silného zápasu Slovákov s Nórmi a predbehnúť ju dokázalo aj finále X Factoru. Prvý live prenos Hlasu sledovalo podľa informácií Mediaboom.sk iba 6,3 % Slovákov, čo predstavovalo podiel 21,6 %. Na Rozhodnutie si počkalo 3,7 % divákov s podielom 23,6 %. Hlavný finálový večer X Factoru vysielaný proti finálovému zápasu MS v hokeji sledovalo 6,6 % divákov.
Na Nove sa Hlasu taktiež príliš nedarilo, keď spomedzi hlavných večerných programov skončil až tretí. V 15+ ho pri výsledku 16 % predbehol seriál Primy Cesty domů aj Pošta pro tebe na ČT. U mladých (15-54) však bol s podielom 21 % lídrom.
Stredajší večer tak prial Paneláku, ktorý dokázal spevácku šou Markízy poraziť. S ratingom nad 8 % sa priblížil k podielu 26 %. Seriál Joj získal aj časť divákov, ktorým chýbalo Búrlivé víno. Nadpriemerný výsledok zaznamenali aj Kosti s podielom nad 20 %. Prvý nadpriemerný výsledok sa podarilo zaznamenať akvizičnému seriálu Kravaťáci na Joj, ktorý si našlo takmer 19 % divákov pri obrazovke.
Nezáujem o Hlas predpovedal aj silný výkon Najlepšieho počasia, ktoré predbehlo Televízne noviny o jeden rating a stalo sa najsledovanejším programom dňa (podiel takmer 33 %). TN Markízy však podielovo získali nadpriemerný výsledok takmer 39 %, Veľké noviny Joj sledovalo vyše 24 % divákov pri obrazovke.