Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Tvrdá kritika scenáristov Chlapi neplačú: Gregorovej praskli nervy!

Herečka na svoje ostatné pôsobenie v slovenských seriáloch nebude spomínať v dobrom.

Markíza túto jar ukončí denný seriál Chlapi neplačú a zdá sa, že robí veľmi dobre. Minimálne z pohľadu herečky Hany Gregorovej, podľa ktorej už táto séria nemala vzniknúť. „Je najvyšší čas, že sa to končí a táto séria už ani vôbec nemusela byť. Osobne sama za seba môžem povedať, že som rada, že sa seriál končí a že odídeme ešte relatívne s čistým štítom. Je mi to ľúto a myslím, že nie je o 5 minút 12, keď sa to končí, ale 5 minút po 12. Na začiatku to bolo pekné a malo to pointu. Ale potom ste len zrazu dostali materiál a nestačili sa čudovať, čo je tam všetko popísané,“ rozhovorila sa bez servítky pre Plusku Gregorová.

Problémom tak majú byť scenáre, ktoré už tvorcom dávno mali ujsť od reality či charakteru seriálu. „Scenáristi sa dostali niekde úplne mimo. Pre mňa ako herečku je to scenáristicky plytké. Charakter postavy predsa nemôžete v priebehu seriálu zmeniť štyrikrát. Sú tam absurdity od megaakčného strieľania po neviem čo. Myslím, že je to zbytočné,“ pokračuje herečka.

Ako ďalej uvádza, rovnaký názor síce nemá jediná, no jej pohľad na vec nezdieľajú všetci herci. Tým majú ku šťastiu postačiť peniaze. „Samozrejme, že sú herci, ktorým to je jedno, hlavne, že cinkajú peniaze, ale ja si myslím, že určitá kooperácia by mala fungovať. Ja mám 62 rokov, a keď má scenárista 28, tak o živote teda ešte nevie vôbec nič. A ja to tam cítim,“ dodáva.

Gregorová aktuálne účinkuje aj v seriáli Primy Svadby v Benátkach, objaví sa aj v ďalšom českom seriáli Madame z produkcie HBO. Do slovenskej produkcie sa nehrnie. „Určite nie som človek, ktorý čaká, kým ho v Bratislave obsadia do seriálu. Vôbec mi to žily netrhá,“ hovorí Gregorová a jej slovám sa nedá čudovať. Nepríjemnú skúsenosť totiž zažila aj s tvorcami Paneláku. V zlom nespomína na scenáre, ale prístup, keď ju zo seriálu mali vyškrtnúť bez toho, aby o tom vedela. Pred štyrmi rokmi mi nikto neoznámil, že tam končím, tak čo myslíte? Mám chuť sa tam vracať?“ zareagovala pred rokom pre Nový čas na otázku, či by sa do seriálu vrátila.

Gregorová pri tom nie je jediná, ktorá si posťažovala na jeden z markizáckych seriálov. Kritiku na adresu Búrlivého vína si neodpustila Zdena Studenková a to priamo v štúdiu Telerána.

Čítať viac...
Nahor