Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Televíznym novinám sa naďalej nedarí: V septembri mala najsledovanejšie správy Joj!

Hlavné správy lídra sa už niekoľko sezón trápia s úbytkom divákov, naďalej stále častejšie prichádzajú aj o post najsledovanejších správ na Slovensku.

Noviny Joj vstúpili do novej sezóny lepšie. Televízna dvojka sa pochválila, že jej hlavné spravodajstvo v komerčnej cieľovke počas septembra vyhralo až 14-krát, pričom priemerne dosiahlo najvyšší rating 7,1 %. V cieľovke 12+ mali byť Noviny najsledovanejšie až 27-krát a uhrať rating 10,9 %.

Televízne noviny tak utŕžili ďalšiu nepríjemnú ranu. Napriek tomu, že Markíza v poslednom období vysiela do médií signály o suverenite jej spravodajstva, to v skutočnosti prehráva s konkurenciou stále častejšie. Tej však k lepším priemerným číslam pomáha aj fakt, že Noviny začínajú o polhodinu neskôr ako TN-ky.

Problém s Televíznymi novinami už sčasti priznala, pričom do riešenia situácie sa pustila ešte minulý rok. Nechala si vypracovať štúdiu, na základe ktorej vyhodnotila, akým témam a akému spracovaniu správ dať prednosť, v máji k tomu spustila imidžovú kampaň so sériou spotov. V číslach sa však Televízne noviny príliš nehýbu, bez vážnejšej konkurencie vedia padať aj k okoliu 23 %, už len zriedka sa dotknú či prekročia 30-tku. Ešte na jar 2014 sa dokázali pohybovať blízko alebo okolo úrovne 40 %.

Čítať viac...
Nahor