Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Takto katastrofálny týždeň si Markíza nepamätá: Prepadla každý zo siedmich večerov! Joj celkovým lídrom

Markízu zradila aj klasika Hriešny tanec, v hlbokom podpriemere tak skončila aj v nedeľu.

PIATOK: Markíze zlyhal celý nový hlavný program, sklamala aj Svokra! Milujem Slovensko jasným lídrom piatka

SOBOTA: Šou Zem spieva prvý raz výraznejšie klesla, premiéra na Joj valcovala! Nečakaný výbuch Markízy

Týždeň, v ktorý predstavila Markíza vynovený program, dopadol katastrofou. Televízia zaznamenala jeden zo svojich najhorších týždňov v histórii, keď sa s neúspechmi pasovala v každý zo siedmich večerov. Televíziu podržalo iba utorňajšie o 10 rokov mladší, inak bola s hlavným programom v podpriemere každý deň.

Nečakane slabý týždeň na Markíze uzavrel prepadákom obľúbený film Hriešny tanec, ktorý uviedla televízia v období Valentína. Ani toto načasovanie jej nepomohlo, keď snímka neuspela s podielom pod 15 %. V siedmom nebi si popri nej vylepšilo výkon, keď uhralo už 11 ratingov a v podieli malo získať 29,1 %. Tajné životy na Jednotke uhralo podiely pod 12 a 15,5 % (12 – 54 / 12+).

Neúspech na Markíze potvrdil aj Divoký Zapadákov, ktorý už v nedeľnej repríze tvrdo prepadol. Jeho podiel mal podliezť 11 %, Nové bývanie Dizajn, ktoré sa na Joj vrátilo s premiérami, šlo až pod 25 %. V komerčnej cieľovke Divoký Zapadákov dokonca tesne ratingovo prehral s reláciou Jednotky Tajomstvo mojej kuchyne.

Dominanciu potvrdila Joj aj so spravodajstvom, Krimi mali ísť nad 28 %, Noviny až cez 32 % s vysokým ratingom 13 %. Televízne noviny popri nich uhrali share 23 %. Najsledovanejším programom dňa sa stalo Najlepšie počasie, v univerzálnej cieľovke dominovali Noviny, ktoré sledovalo až pod 820-tisíc divákov.

Z menších staníc bodovala Plus filmom Žena zabijak a podielom pod 9 %, Kazateľove hriechy na Doma uhrali 4,5 %. Fešák na Dajto atakoval 3 %, CSI New York na Wau sa hýbalo okolo a nad 2 %.

Joj druhý týždeň po sebe v celodennom meradle tesne vyhrala a bola tak lídrom trhu. S náskokom jednej desatiny uhrala 18,5 %, túto hodnotu dosiahla aj Markíza, avšak v prime-time. Joj bola v hlavnom vysielacom čase už silným víťazom, mala dosiahnuť priemerný share až okolo 24 %.

Čítať viac...
Nahor