Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Sledovanosť: Jojke štart nového Paneláku vyšiel, s Búrlivým vínom však nepohol

Tento pondelok sa po prvý raz v tomto roku proti sebe stretli najúspešnejšie seriály jednotky a dvojky na trhu. Búrlivé víno aj Panelák sa po približne mesačnej prestávke vrátili v spoločný deň na obrazovky, pričom oba seriály dokázali napriek vzájomnej konkurencii uspieť.

Víťazom večera sa stalo očakávane Búrlivé víno, ktoré oproti jesennej sérii nestratilo divákov. Podľa našich informácií si ho pozrelo vyše 400-tis. ľudí pri podieli 31 %. Markíza si tak zabezpečila svoj stabilný podiel. Konkurenčná Joj vrátila Panelák s mnohými zmenami. Mohutná kampaň televízii vyšla, štart 13. série si pozrelo cez 310-tis. divákov pri podieli 24 %. Panelák si ratingovo oproti posledným častiam 12. série polepšil približne o 2 body.

Markíza po Búrlivom víne nasadila sériu skutočných príbehov Rodinné prípady. Napriek masívnemu promu a nábehu po najúspešnejšom seriáli Markízy televízii nedokázali vyniesť nadpriemer, prvý príbeh si pozrelo okolo 260-tis. divákov pri podieli nad 24 %. Rovnaký výsledok dosiahla séria aj pri svojej premiére koncom roka 2012, vtedy Markíza vyhodnotila výsledok za nedostačujúci a po prvej časti Rodinné prípady stiahla z vysielania. Joj o 21:30 vysielala niekoľkú reprízu komédie Snežné psy, opäť sa ujala, keď dosiahla podiel nad 22 %.

 

 

Čítať viac...
Nahor