Aktuality
Sledovanosť: Hlas odštartoval s jedným brejkom, stal sa jasným lídrom
Druhá séria Hlasu odštartovala s vyššími číslami na Markíze ako na Nove, oproti kriminálke česká jednotka stratila.
Najsledovanejšie stanice na Slovensku a v Česku spustili svoj veľký jarný projekt Hlas. Na oboch televíziách šiel prakticky bez reklamy, Markíza ho prerušila jediným kratším brejkom po deviatej hodine. Aj vďaka tomuto kroku si úvodnú časť Hlasu pozrelo podľa našich informácií nadpriemerných 34,8 % divákov a šou sa stala najsledovanejším programom dňa. Z pohľadu ratingu dosiahla šou podobný výsledok ako Búrlivé víno, to sa však pravidelne vysiela s dvomi reklamnými prestávkami a trvá približne do pol desiatej. Úvodnú časť Hlasu včera televízie ukončili krátko pred desiatou hodinou, čo z pohľadu absencie brejkov prinieslo dlhšiu stopáž zostrihového dielu ako je zvykom.
Na Nove sa Hlasu darilo už menej. V strategickej cieľovej skupine 15-54 zaznamenal podľa portálu Mediaguru.cz podiel 31 % a v 15+ celkový počet divákov 797-tisíc. Kriminálka Anděl, ktorá sa na Nove počas stredajších večerov vysielala doteraz, dokázala vystúpať aj vyššie nad hranicu milión divákov.
Štart druhého ročníka Hlasu nedosiahol na ten prvý. Úvodnú epizódu prvej série Hlasu Česko Slovenska si na Markíze vtedy ešte v nedeľnom prime-time pozrelo celkovo 923-tisíc divákov v 12+ (pri druhej sérii to bolo 648-tisíc) a v 12-54 získala šou podiel 42,4 %.
Joj konkurovala Hlasu Panelákom a Kosťami, oba seriály skončili pod hranicou 20 % (Panelák okolo 19 %, Kosti nad 17 %). Karty v rámci sledovanosti včera miešal aj futbal na Dajto, ten sa však skončil tesne pred po deviatou. Oba polčasy zaznamenali nadpriemerný výsledok, priemerne si zápas Izrael – Slovensko pozrelo cez 12 % divákov. Hlasu bola slušnou konkurenciou Jednotka, jej film Krvavé pobrežie dosiahlo v 12-54 podiel 7 %.