Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Rozborilove vyhrážky v prípade odvolania Ťapákovej

Potom, čo na verejnosť prenikli informácie o odvolávaní Zuzany Ťapákovej z pozície generálnej riaditeľky TV Markíza a zároveň sa objavili ďalšie negatívne články o relácii Modré z neba, sa ozval samotný Vilo Rozboril, ktorý sa prostredníctvom sociálnej siete a najčítanejšieho denníka snaží zvrátiť možný následok posledných udalostí. 

„Ak Zuzana z Markízy odíde, bude to predovšetkým stratou pre Markízu“, povedal v rozhovore pre denník Nový čas. Dodal, že v prípade, že nastane takáto zmena, vie si predstaviť situáciu, že nebude chcieť mať s Markízou nič spoločné. Tvrdé slová sú zrejme adresované kompetentným, prípadne by mali vyvolať mediálny tlak na zotrvanie Zuzany Ťapákovej na súčasnej pozícii. Takýto pokus je však zrejme zbytočný, o personálnych zmenách rozhoduje investor Time Warner, ktorý rieši zlý hospodársky výsledok skupiny CME, kam patrí aj Markíza Group. Skupina viac míňala ako zarábala a veľmi negatívne sa to prejavilo na jej hospodárení.

Podľa posledných informácií už v CME prebiehajú finálne rokovania o výmene na pozícii generálneho riaditeľa Markízy. Najpravdepodobnejším kandidátom naďalej zostáva rumunský manažér Constantin Mocanu. A ďalšie zmeny sa pripravujú.  Zasiahnu celú skupinu CME. Paradoxne Nova a Markíza posilnili v posledných mesiacoch svoju sledovanosť, cenou za to však bol ešte väčší finančný prepad, za ktorý môžu obchodná politika a veľké investície do programu s cieľom za každú cenu zvýšiť sledovanosť. A takýto prístup manažmentov Novy a Markízy sa majiteľovi CME nepozdáva. Aktuálne prebieha veľký hĺbkový audit, ktorý má na starosti renomovaná medzinárodná konzultanská spoločnosť McKinsey.

Rozhodovanie vo vnútri CME Vilo Rozboril nemá možnosť ovplyvniť a práve preto zrejme zvolil zaujímavú taktiku, ako pomôcť zvýšiť prípadnú cenu na trhu Zuzany Ťapákovej, ale i seba a svojej relácie Modré z neba. Či mu taktika vyjde, uvidíme už v najbližších dňoch a týždňoch. Jeho odchod z Markízy do RTVS či JOJ by bol pre televíziu zo Záhorskej Bystrice stratou.

 

Foto: Markiza.sk

 

 

Čítať viac...
Nahor