Aktuality
Nové vedenie Joj obsadilo ďalšiu riaditeľskú stoličku! Web má tretieho šéfa
Krátko po čistkách nového vedenia Joj sa prázdne manažérske stoličky začínajú zapĺňať. Generálny riaditeľ Joj obsadil nielen post šéfa marketingu ale už aj webu.
Po príchode Marcela Gregu na čelo Joj Group sa začínajú zapĺňať prázdne manažérske stoličky. S odchodom Borovského prišli o miesto štyria manažéri, z toho dvaja riaditelia. Za oboch už televízia našla náhradu.
Na miesto Vladimíra Mužíka, ktorý od novembra 2013 do februára 2014 zastával post riaditeľa Úseku nových médií, nastupuje David Csino. Ten do televízie prišiel v polovici roka 2010, keď nastúpil na post projektového manažéra webových aktivít televízie. Prijatý bol za riaditeľovania Ondreja Jurovčáka, ktorého televízia Mužíkom nahradila.
Od začiatku tohto týždňa je oficiálne obsadený aj posť riaditeľa marketingu a PR. Na svoje miesto sa vrátila Ivana Semjanová, ktorú taktiež zasiahli novembrové zmeny z roku 2013, kedy s ňou televízia ukončila spoluprácu. Nahradená bola Michalom Drobníkom, ktorý v televízii vydržal iba pár týždňov, krátko pred odchodom Františka Borovského bol na túto pozíciu dosadený Ivan Huljak. Ten v televízii po nástupe Gregu skončil.