Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíze stávka na jednu kartu nevyšla! Náhrada za Chlapi neplačú prepadla

Náhrada podvečerného seriálového hitu Chlapi neplačú Markíze nevychádza. Napriek tomu, že televízia urobila všetko pre to, aby reprízový seriál zdedil čo najväčšiu časť divákov, snaha vytúženie ovocie v prvý deň nepriniesla.

Druhý dych, zdá sa, nebude pre Markízu znamenať aj druhý úspešný pokus. Napriek tomu, že sa seriál na Dome s dvomi sériami tešil nadpriemerným hodnotám, na Markíze, kde sú očakávania oveľa vyššie, už úspech neoslavuje. Reprízový seriál zaznamenal pri prvej epizóde slabý výkon iba 3,2 % ratingu s podielom 20,5 %.

Druhý dych vysielaný v roku 2012 s dobehom v januári 2013 nahradil v štruktúre silný seriál Chlapi neplačú. Piatkové finále 2. série sledovalo 5,9 % Slovákov pri rekordnom podieli 38,4 %. Dôvodom nízkeho ratingu bolo teplé počasie a taktiež tradičný piatkový pokles ratingov. Seriál sa vo svojich historicky najlepších časoch blížil až k 10 ratingom, bežne sa jeho výkony pohybovali okolo 7 – 9 % s tradičným podielom okolo a nad 30 %.

Zaradením Druhého dychu na 18:00 sa Markíza pokúsila udržať silné seriálové okno, ktoré vybudoval práve hit Chlapi neplačú. Pre reprízový seriál pripravila silnú televíznu kampaň, pri zaradení Druhého dychu pri tom využila aj fakt, že sa vysielal na Dome, kde ho nevideli všetci potenciálni diváci. V rámci letného nastavenia dokonca seriál zaradila na čas 18:00 na všetky dni v týždni, aj počas víkendov.

Je možné predpokladať, že televízia dá čas seriálu tento a maximálne budúci týždeň. Ak sa jeho výkony nezlepšia a naopak, budú klesať, jeho nízke výkony by výrazne oslabovali Televízne noviny Markízy. Seriál Chlapi neplačú robil hlavným správam Markízy silný nábeh, včera sa museli spoľahnúť na to, že si ich o 19-tej diváci zapnú. Väčšina Slovákov nezabudla, no napriek tomu zaznamenali pokles z hodnôt okolo 40 % na 36,6 %. Premiérová Súdna sieň proti Druhému dychu uhrala rovnaký rating ako seriál a rástla s podielom 20,1 %. Veľké noviny dosiahli podiel 24,5 %.

Foto: Markíza

Čítať viac...
Nahor