Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Markíza všetko vyvracia: S Búrlivým vínom je spokojná, túto jar ho nechce skončiť ani presunúť!

Televízia sa po dlhom čase vyjadrila k jej niekdajšiemu hitu, hovorí, že je so sledovanosťou spokojná.

Prvý týždeň štvrtého roku Búrlivého vína na televíznej obrazovke skončil niekoľkonásobným sklamaním, no ani to a ani podpriemerné jesenné výkony seriálu Markízu nepresvedčili o jeho neúspechu.

Markíza stále potvrdzuje, že je Búrlivé víno pre ňu veľkou prioritou a dôležitým projektom, s ktorým je napriek prepadom sledovanosti spokojná. Na svojom názore nič nemení ani po tom, čo seriál na jeseň uhrával podpriemery Markízy na úrovni 20 – 22 % a na začiatku tohto roka sa prepadol ešte viac. „Je prirodzené, že v seriáli vysielanom už niekoľko rokov, skôr či neskôr príde k únave časti divákov. Pozícia Búrlivého vína je však stále veľmi silná. Diváci, ktorí majú tento seriál radi, ho sledujú aj naďalej. Búrlivé víno ustalo aj niektoré programové ataky konkurencie a musíme uznať, že hoci je to pokročilá sezóna, stále sa vie udržať,“ hovorí pre Aktuality.sk programová riaditeľka Markízy, Silvia Majeská.

Majeská zároveň popiera, že by s Búrlivým vínom chcela Markíza po siedmej sérii skončiť. S informáciami o konci seriálu prišiel ako prvý časopis Šarm. „Nie je to tak. To, že si to niekto napísal, neznamená, že je to pravda. Nikdy sme takéto vyjadrenie nedali. Z našej strany to posledná séria nie je. Seriál sme neukončili, pokračujeme v ňom. Hovorili  sme o tom s tvorcami aj hercami, aby neverili všetkému, čo sa píše. Od nás to totiž rozhodne nevyšlo,“ pokračuje riaditeľka programu.

Čítajte aj: Búrlivé víno zažilo v piatok zatiaľ najväčšiu potupu, z programu náhle zmizlo!

Zaujímavosťou je, že podľa našich informácií začala po štarte siedmej série seriálu panovať v Markíze dusná atmosféra. Televízia pozícii Búrlivého vína neverila už po odvysielaní prvej časti v tomto roku, kedy ho okamžite stiahla z pondelka a nahradila ho proti štartu ZOO Hornou Dolnou. Následne ho z programu vyradila aj z ďalších dní budúceho týždňa. Stále je možné, že ho nakoniec bude vysielať aj v stredu a vo štvrtok, odkiaľ ho na budúci týždeň škrtla.

Napriek šachom v programe sa Markíza nechystá na jar Búrlivé víno obmedzovať ani zmeniť jeho vysielací čas. Televízia potvrdzuje, že ho bude aj naďalej vysielať o 20:30, otázna je periodicita. Štandardne zvyklo na jeseň bežať tri až štyrikrát do týždňa, na začiatku tohto roka ho televízia avizovala až päťkrát, čo už s príchodom Hornej Dolnej neplatí. Otázne je tiež jeho vysielanie v piatky, kde minulý týždeň prepadlo zatiaľ najtvrdšie.

Na stredy sa zas v priebehu sezóny vráti Chart Show, do vysielania sa tiež pýta druhá séria kuchárskej šou MasterChef, ktorá by taktiež mala bežať v hlavnom vysielacom čase. Na 18-tu s ňou totiž podľa vyjadrení Markíza neráta, rovnako tak ani s Farmou, ktorá by sa tak na jar mala usadiť vo svojom tradičnom čase okolo 22-hej. Nebude tak prekvapením, ak čoskoro ostane Búrlivé víno v prime-time Markízy dvakrát do týždňa.

Kým na jar televízia s Búrlivým vínom hýbať nechce, v budúcnosti sa to už stať môže. Jeho nízke výkony stláčajú prime-time Markízy nadol a pokiaľ ho nebude chcieť ukončiť ani siedmou sériou, je možné, že ho nasadí do iného času. „Keď skladáme štruktúru nadchádzajúcej sezóny, musíme zvážiť všetky varianty, aby sme v danej chvíli vybrali strategicky tú najlepšiu,“ povedala Majeská. Rovnako rozhodnutie urobila na sklonku životnosti Paneláku Joj, rozhodovala sa medzi presunom na 18-tu a 22-hú hodinu, kde nakoniec aj skončil.

Čítať viac...
Nahor