Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

JOJ mení stratégiu! Nastal čas cieliť aj na divákov z dediny

Joj sa nikdy netajila tým, že narozdiel od konkurenčnej Markízy, cieli primárne na mestského diváka. Ten jej prinášal stabilne nadpriemerné výsledky sledovanosti a v mestách sa Jojka často teší pozícii lídra trhu. Silnejúca konkurencia však Joj začína dokazovať, že mestský divák nestačí.

Jojka oficiálne mení svoju stratégiu cielenia na diváka a výberu a výroby programov. Kým doteraz priznávala, že jej primárnym cielením je mestský divák, silnejúce postavenie formátov Markízy, ktoré majú základňu práve na dedine, donútila Joj k zmene. Tú dnes oficiálne potvrdil dramaturg vlastnej tvorby TV JOJ Stano Guštafík.Doteraz všetky seriály, ktoré sme robili, tak či to bolo alebo nebolo úmyselne, vždy sme ho robili pre mestského diváka. Lenže sme si uvedomili jednu dôležitú vec, že väčšina slovenských divákov žije na dedine. A s dedinou prišiel do styku každý, aj ten, čo žije v meste,“ povedal pre oficiálnu stránku Joj.sk Guštafík.

Prvou lastovičkou vrámci novej stratégie televízie má byť seriál Dedičstvo, ktorý bude mať na JOJ premiéru tento pondelok o 21:40. Televízia si od neho sľubuje veľa, intenzívne ho promuje vo vysielaní, pripravila aj špeciálne aktivity – prvú epizódu seriálu odprezentovala novinárom aj divákom vrámci predpremiéry v kine Nostalgia, ktorej sa zúčastnili aj samotní herci a ich príbuzní, na webe taktiež odhalí aj zákulisie seriálu formou dokumentu film o filme. Televízia pri Dedičstve stavila na nové neopozerané tváre. „Neherci alebo neprofesionálni herci dokážu niekedy tie veci zahrať tak, že veľkí herci to nedokážu. Pretože sú zviazaní svojou školou, svojimi návykmi a nikdy tam nedajú tú autentickosť, ktorú tam dokážu dať tí neherci,“ povedal v rozhovore Guštafík. Zároveň dodal, že seriál je nadčasový a „aj po tridsiatich rokoch bude zrozumiteľný“.

Čítať viac...
Nahor