Aktuality
Zo zákulisia: Vieme, čo stálo za náhlym vyhadzovom marketingu Markízy!
Líder koncom minulého týždňa zo dňa na deň rozpustil svoj marketing.
Markíza skončila s Centrom marketingu, keď minulý týždeň rozviazala pomer s jeho riaditeľom, Michalom Borecom, a taktiež troma ďalšími pracovníkmi. Podľa našich informácií sa pod toto rozhodnutie podpísali aj aktuálne problémy Markízy.
Jedným z dôvodov rozpustenia marketingu mala byť samotná štruktúra CME, ktorá napríklad v Nove urobila rovnaký krok. Televízia by tak skôr či neskôr k tomuto kroku, zdá sa, pristúpila. V Markíze sa povinnosti zrušeného oddelenia marketingu rozdelia medzi centrá programu, reklamy a PR.
Náhle zrušenie marketingu však malo byť vyvolané problémami, s ktorými sa Markíza potýka. Televízia po najhoršej jari zažíva aj najslabšiu jeseň v histórii, pričom sa začína čoraz viac prepadávať v najdôležitejších časoch.
Napätie v Záhorskej Bystrici panuje najmä pre neúspech Kukučky, ktorá sa mala stať jednou z hlavných priorít Markízy. Nakoniec z nej však je jeden z najväčších prepadákov, čo v televízii spôsobuje vrásky ako o 18-tej tak s nasledujúcim hlavným spravodajstvom.
Mala to byť práve Kukučka a jej veľký neúspech, ktorý sa podľa informácií z prostredia televízie stal dôvodom vyhadzovu pracovníkov marketingu a rozpustenia oddelenia. Michal Borec ostáva s televíziou spolupracovať externe, viac v tomto článku.