Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Exkluzívne: Markíza chystá oživenie jedného z najpopulárnejších projektov z minulosti!

Hovoriť sa o tom začalo už pred časom, no skôr v súvislosti s Joj.

Novinkám Markízy sa od minulej sezóny nedarí a tak môžu už čoskoro dostať priestor formáty, ktoré na jej obrazovke bodovali v minulosti. Iba prednedávnom sme vás informovali o úmysle televízie priniesť po rokoch novú sériu Let´s Dance, pričom vzkriesiť môže aj ďalší známy formát.

Markíza totiž podľa našich informácií plánuje po deviatich rokoch oživiť značku jedného z jej najznámejších projektov vôbec, rodinnej šou Vilomeniny. Program, ktorý patril k jej kultovým značkám, vysielala od roku 2000 takmer osem rokov, s prestávkou vo vysielaní vydržal do jari 2008.

Televízia už fakt, že sa reálne pohráva s touto myšlienkou, potvrdila aj sama, keď na Úrade priemyselného vlastníctva nechala zaregistrovať ochrannú známku Vylomeniny. Tentoraz názov relácie uvádza v spisovnom tvare, pôvodný program totiž upravil svoj názov podľa moderátora Vila Rozborila. Ten už však dnes pôsobí na Joj.

Zaujímavosťou je, že len v septembri minulého roka samotný Rozboril naznačil, že by podobný formát ako Vilomeniny mohol byť opäť v hre. Urobil tak v rozhovore s divákmi cez sociálnu sieť, keď na zmienku o Vilomeninách zareagoval: „Možno niečo vymyslíme, ale pssst.“

Akú verziu Vylomenín by však Markíza priniesla, je otázne. Pôvodný formát totiž vlastní spoločnosť JAM Film, ktorá aktívne spolupracuje s konkurenčnou Joj. Pod rovnakým názvom priniesla v ostatných rokoch vlastný formát česká Prima, tá ho však postavila na koncepte skrytej kamery a plnení tajných úloh, ktoré dostáva súťažiaci do ucha prosredníctvom bezdrôtoveho slúchadla.

Markizácky formát staval úspech na samotnom moderátorovi a koncepte dvoch rodín, neskôr dvoch protipólnych družstiev (bohatí vs. bezdomovci) aj so zapojením celebrít. Súťaz vrcholila legendárnym strhávaním obrusu spod hromady tanierov.

Oživenie kedysi mimoriadne úspešného formátu sa už podaril pred časom Joj. Tá po ôsmich rokoch na jar 2015 s úspechom oprášila formát Inkognito, ktorý sa v posledných mesiacoch teší najväčšej sile. Už niekoľko týždňov prepisuje rekordy sledovanosti a patrí k absolútne najsledovanejším programom na trhu.

Čítať viac...
Nahor