Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Aktuality

Doma nasadila k novému vizuálu novú kampaň, takto sa chce profilovať!

Ženská stanica Doma chce byť stále ženská, no zároveň univerzálna. Stanica túto nedeľu priniesla nová vizuál aj logo, ktorým sa profiluje skôr smerom k k univerzálnosti hlavného kanála. Nakoľko to zasiahne do obsahu?

Doma prichádza po spustení nového univerzálnejšieho vizuálu s novou kampaňou. Napriek tomu, že obsahovo je zameraná na spromovanie filmových titulov televízie, stanica pri nej prezrádza, na čom nová Doma chce stavať. „DOMA – emócie, vzťahy, kvalita!“ píše Markíza ku novému promu, ktoré je súčasťou vynoveného profilovania stanice. Ostáva tak verná tomu, čo je blízke najmä ženskému publiku a to emóciám a vzťahom, programovo sa však uberá univerzálnejším smerom.

Doma od svojich počiatkov stavia sledovanosť na významne ženskom programe. Telenovely, romantické Steelovky či krimiseriály orientované pre ženského diváky, to všetko tvorí súčasť aj súčasnej Domy. V programe sa však začínajú diať postupné zmeny, pri ktorých je značné, že sa televízia od telenoviel chce posúvať inam. Doma je naďalej televízia zameraná primárne na ženského diváka, prinášame však množstvo programov, ktoré oslovujú širšie divácke spektrum – zábavu, lifestyle, reality šou, gastronómiu, a žánrovo pestrejšiu ponuku filmov a seriálov,” povedala Silvia Majeská, riaditeľka programových služieb skupiny Markíza.

Prvým zásadnejším krokom odsun výkonnej telenovely Keď budeš moja popoludní zo 16:00 na 15:00, kedy na podvečerný čas o 17:00 zavádza namiesto telenovely rodinne ladený seriál Ženy z rodu Gilmorovcov. Spoločne s nasledujúcimi Priateľmi tak stanica skutočne začína vytvárať univerzálnejšie okno a to od 17:00 do 20:00, keď po 19-nástej stanica vysiela Bez servítky. Doma chce naďalej pokračovať aj v krimi žánroch. V avizovaných seriáloch Unforgettable a Major Crimes sú síce opäť hlavnými vyšetrovateľkami ženy, hlavne v prípade spin offu seriálu Closer si to svoje môžu svoje nájsť aj muži a najmä iný typ diváka ako pri večernej telenovele.

Čítať viac...
Nahor