Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Televízia

Do X Factoru lákajú známi speváci! Joj vyzýva, aby diváci „zabudli na hlas“

Joj začala vo veľkom promovať veľký víkend, počas ktorého stihne usporiadať všetkých dvadsať kastingov pre X Factor Slovensko. 14. a 15. december nazvala „X Factor Víkend“, kedy sa nielen v slovenských, ale aj českých mestách bude hľadať najväčší spevácky talent. Aby sa na kasting dostavili skutočne tí najlepší, televízia podporila promo aktuálne mimoriadne úspešnými slovenskými interpretmi Peter Bič Project, Celeste Buckingham, Kulym a Máriou Čírovou. Tí sú presvedčení, že X Factor naštartuje kariéru víťaza tou cestou, na ktorej sa práve nachádzajú oni a to je aj cieľom celej šou. „Projekt X Factor sa tak svojou výhrou, možnosťami a konceptom zásadne líši od iných speváckych súťaží. Na svoje ramená preberá zodpovednosť vytvoriť zo začínajúceho speváka s potenciálom skutočnú hviezdu európskej POP scény,“ prezentuje televízia.

Okrem známych spevákov však pri nábore Jojka vsádza aj na mimoriadne veľkú výhru 200 000 eur. Markíza s Novou pre víťaza druhého Hlasu Česko Slovenska čaká výhra v hodnote 80 tisíc eur.

Televízie sa v kampaniach na spevácke šou začali okrem iného už aj doťahovať. Krátko na to, ako Joj v kampani na X Factor zverejnila formulku o výzore spevákov, Markíza kontrovala náborom do Hlasu, v ktorom dala jasne najavo, že na výzore nezáleží. To je však aj princípom celej šou, keď pri prvom vystúpení pred porotou sú porotcovia k súťažiacim otočení chrbtom a rozhodovať sa musia iba na základe spevu. V najnovšej kampani zas Joj naráža na konkurenčný formát, keď nabáda divákov, aby „zabudli na hlas“.

Termíny kastingov do X Factor Slovensko
Termíny kastingov do Hlasu Česko Slovenska

Čítať viac...
Nahor