Aktuality
Ďalšia injekcia pred finále: Markíza opäť posilňuje kampaň na Búrlivé víno!
Líder počas jari podporil Búrlivé víno už niekoľkými veľkými emotívnymi upútavkami, pokles sledovanosti nezastavil.
Markíza sa pokúša v poslednom mesiaci sezóny opäť napomôcť výkonnosti Búrlivého vína. Tak ako vo februári či marci nasadzuje do vysielania veľkú upútavku, ktorou chce divákov nalákať späť k niekdajšiemu seriálovému hitu.
Televízia opäť stavia na emócie. Divákom naznačuje, že rodina Dolinských môže prísť úplne o všetko. V upútavke odhaľuje hlavnú zápletku posledných epizód piatej série, v ktorých budú musieť Dolinskí zabojovať o „všetko, čo im je vzácne“. Podobne ako na konci štvrtej série aj tento raz sa do popredia dostáva Michal Oláh v dramatickej dejovej linke.
Markíza naďalej označuje Búrlivé víno ako najobľúbenejší seriál. Robiť tak začala ešte pri prvej sérii, keď sa seriál presúval z 18-tej do hlavného vysielacieho času. Dnes sú však výkony seriálu ďaleko nižšie, niekdajších 11 – 12 ratingov vystriedali v posledných týždňoch tejto sezóny výkony okolo 7 – 8 %. „Najobľúbenejším“ sa Búrlivé víno v očiach Markízy stalo vďaka pozícii najsledovanejšieho seriálu, o tento post ho však v ostatnom čase pripravujú Divoké kone.
Veľké upútavky k seriálom zvyknú televízie prinášať najmä pred štartom sérií či v prípade, že sa v deji schyľuje k veľkej linke, na ktorú chcú upozorniť. Ako sme už spomenuli, Búrlivé víno sa Markíza snaží špeciálnymi upútavkami podporiť v priebehu celej sezóny. Vo februári do vysielania nasadila promo, v ktorom chcela v odídených divákoch seriálu vzbudiť nostalgiu. Upútavka stavila na rodinu a pripomenula fanúšikom seriálu, že Búrlivé víno je ich seriálová rodina.
Už o mesiac na to sa v self blokoch lídra objavilo ďalšie výrazné promo, tento raz postavené na návrate postáv, ktoré sa zo seriálu vytratili. Upútavka bola postavená dramaticky.