divoky-zapadakov
Toto sa nestáva: Markíza na týždeň prerušila kampaň na seriálovú novinku! O čo jej išlo? (aktualizácia)
8. januára 2017  //  Aktuálne, Showbiz, Tlač  //  Bez komentárov

Kampaň na jednu z dôležitých noviniek jari Markíza stiahla hneď po prvých hodinách z obrazovky. Vrátila ju po týždni.

Markíza prechádza dosiaľ najnáročnejším obdobím v jej histórii. V dôsledku znižovania nákladov a zároveň zvyšovania príjov čelí úbytku pokrytia jej signálu odchodom z DVB-T, nemalej strate sledovanosti a rovnako tak popularity. Jedným z jej krokov, ako čo najrýchlejšie prejsť ťažkými časmi je dôraz na program, ktorý sa snaží skladať od začiatku roka čo najsilnejší.

Medzi prvé novinky roka mala patriť aj westernová komediálna novinka Divoký Zapadákov, ktorej teasingovú fázu kampane televízia spustila na Silvestra. Odštartovala aj aktivity na oficiálnom webe a taktiež viaceré PR výstupy, ktoré sa začali objavovať od prelomu rokov.

AKUALIZÁCIA: Napriek spusteniu marketingovej kampane sa však spoty na novinku nečakane vytratili z obrazoviek. V self blokoch dokonca neboli k videniu už na Nový rok, a teda pár hodín po spustení kampane. Do vysielania ich vrátila televízia až po týždni, aktuálne tento víkend. Spoty len aktualizovala o mená postáv.

Prečo sa kampaň na Divoký Zapadákov vytratila z obrazovky, je otázne. V hre je možnosť, že televízia využila pripravené spoty a do vysielania ich narýchlo nasadila ešte v posledný možný večer, kedy sa vyskytovala aj na anténe. S očakávaním vysokej koncentrácie divákov pri jej silvestrovskom programe tak mohla skúsiť navnadiť časť publika z DVB-T na komediálnu novinku, s ktorej štartom sa však neponáhľa. Televízia totiž, zdá sa, nasadila spoty len na silvestrovský večer. Stiahnutie spotov by bolo logické, ak by Markíza rátala so seriálom neskôr ako štyri či päť týždňov od spustenia proma. Kampaňovala by ho totiž pridlho.

Opätovné spustenie kampane v týchto hodinách naznačuje, že by sa Divoký Zapadákov mal na obrazovky dostať v prvej polovici februára. Dôvodom k odkladu seriálu sa už dnes môžu pridať aj nízke čísla sledovanosti, na ktoré by mohla doplatiť aj táto nákladná novinka. Zároveň tak Markíza mohla naťahovať čas pre problém s počtom epizód, o ktorom sme vás už informovali. Televízia má podľa našich informácií pripravených len zopár častí, zvyšné ešte len plánuje vyrobiť.