Aktuality
Aj Markíza už nasadila vianočný ident: Zrecyklovala jingle spred troch rokov! (ukážky)
Zvianočnila sa aj Doma.
Tento víkend na vianočnú grafiku nabehla už aj Markíza. Kým jej minuloročné heslo vianočných sviatkov „Čarovné Vianoce“ si pre tento rok požičala RTVS, tento rok líder svoje sviatočné vysielanie zaobalil do motívu Zázračné Vianoce.
Markíza vo svojej tohtoročnej vianočnej grafike opäť využíva jingle, ktoré nasadila do vysielania v roku 2011 v rámci kampane Rozprávková zima. Vtedy do vianočného identu angažovala deti vo veku 4 – 8 rokov, ktoré zobrazovali postavy najznámejších rozprávok. Grafiku si zobral na starosť Miro Tallo. Vyrábalo sa na Donovaloch v Habakukoch. „Deti predstavujú hlavné postavy najznámejších vianočných rozprávok, ktoré divákom tradične počas vianočných sviatkov prináša TV Markíza,“ prezentovala v roku 2011 ident stanica. Markíza naďalej zachováva aj hudobný podklad k jinglom, ktorý taktiež vychádza z klasických rozprávok ako Perinbaba, Tri oriešky pre Popolušku či animovaného hitu Shrek.
Ukážka vianočnej grafiky Markízy pre rok 2014
Vianočné jingle Markízy z roku 2011
Minulý rok dala Markíza na Vianoce a vianočný program vo svojom vysielaní väčší dôraz. Pripravila kompletne novú grafiku, „Čarovné Vianoce“ boli cítiť takmer z každej upútavky. Z minulého roku si Markíza zobrala krátky jingel s logom televízie.
Jingel Čarovné Vianoce Markízy z roku 2013
Vianočný ident nasadila aj Doma. Televízia musela pripraviť novú grafiku, nakoľko stanica tento rok kompletne zmenila staničný vizuál. K veľkým zmenám však nedošlo, stanica len omotala prvky grafiky vianočnými svetielkami. Najväčší dôraz dáva aktuálne stanica na svoje sezónne okno umiestnené na sobotné večery. Počas nich od posledného novembrového víkendu vysiela filmy s vianočnou tématikou pod názvom „Vianočné objatia“. Túto značku pripomína stanica aj v grafike identu.
Ukážka vianočnej grafiky Domy 2014