Téma mesiaca
Veľký úspech slovenskej BTL scény
V piatok, 24. 10., vo večerných hodinách sa uskutočnilo vyvrcholenie prvého európskeho eventového festivalu The International Festival of Events and Live Communication, ktoré spočívalo v odovzdávaní prestížnych ocenení European Best Event Awards (EuBEA). Tri ceny si odniesla aj slovenská agentúra.
Niekoľko posledných dní žil slovenský eventový a live comm svet tematikou prvého európskeho eventového festivalu The International Festival of Events and Live Communication, ale najmä prestížnym oceňovaním a vyhodnocovaním profesionality, inovatívnosti a kreativity európskych projektov EuBEA. Slovensko sa dostalo do úzkeho výberu, a to v zastúpení až dvoch agentúr, Creative Pro a Monarch. Obe sú členskými agentúrami BTL komunikačnej asociácie, ktorá tak opätovne potvrdzuje, že ide o platformu agentúr predstavujúcich garanciu profesionality, zodpovednosti, spoľahlivosti a neustáleho napredovania. Už v shortliste sa totiž agentúry zožali úspech v konkurencii takých európskych projektov, akými sú napr. otvárací a záverečný ceremoniál paralympiády v Soči, launch nového modelu Audi v Las Vegas či narodeninovej oslavy Nutelly!
Slovensku sa podarilo získať až tri ocenenia, všetky tri poputovali do agentúry Creative Pro. Pre slovenskú BTL scénu vybojovala 1. miesto v kategórii B2B Live Roadshow s projektom Office2Go realizovaným pre klienta Microsoft Slovakia a 1. miesto v kategórii Best Low Budget Event ako aj hlavnú cenu v kategórii Best Sustainable Event získala s projektom Gives Back Wings, zadávateľom ktorého bol klient RWE IT.
“Na festivale ako aj odovzdávaní ocenení som bola osobne,” povedala Andrea Skočeková, predsedníčka BTL komunikačnej asociácie, “Festival zažil svoj prvý ročník, ktorý nemal ani jednu chybu. Vyhodnocovanie projektov sa udialo už 9.-krát a ja sa veľmi teším, že v aktuálnom aj v tom minuloročnom sa podarilo uspieť aj členskej agentúre BTLka a vôbec slovenskej agentúre. V celoeurópskej, navyše tak silnej konkurencii je to obrovský úspech a verím, že do budúcich ročníkov sa úspešne zapojí viacero členských agentúr BTL komunikačnej asociácie.”
Najviac sa z úspechu tešil bývalý predseda BTLka, Štefan Kozák, managing director ocenenej agentúry Creative Pro: “V tri ocenenia sme naozaj nedúfali a predčilo to akékoľvek naše očakávania. Som veľmi hrdý na celý náš tím a i keď bude náročné prekonať tohoročný úspech, už dnes sa tešíme na ďalší ročník EuBEA, do ktorého sa určite zapojíme.”