Šéf RTVS Mika ohodnotil JOJ aj Markízu
26. augusta 2013  //  Tlač  //  Bez komentárov

“JOJ-ke veľmi dobre vychádza pomer cena verzus výkon, úspešne pracuje s nákladmi a cenou svojich programov. Dokážu vyprodukovať ratingy za oveľa efektívnejšie peniaze ako Markíza. Markíze vyšlo Búrlivé víno. Je to seriál, ktorý začínal v podvečernom vysielacom čase, skončil v prime time, a v oboch časoch mal úspech”, povedal v rozhovore pre SME generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

Na otázku, prečo by si mali diváci Jednotky RTVS zapnúť na jeseň práve túto televíziu povedal: “Pre diváka budú asi najzaujímavejšie nové formáty. Na jeseň sa opäť vráti v novej sérii Kriminálka Staré Mesto, budeme vysielať Sanitku 2, s Katkou Brychtovou budeme mať nový formát Pravdivé príbehy a začali sme nakrúcať vlastný seriál Kolonáda. Po rokoch budeme mať aj nový vlastný animovaný večerníček Mimi a Líza. Na Dvojke budeme ďalej pokračovať v cykle žánrových dokumentov v prime time, zásadnou zmenou bude to, že tu už nebudeme paralelne vysielať spravodajstvo v tom istom čase ako na Jednotke. Nahradí ho detské pásmo, ktoré budeme rozširovať aj o vlastné formáty. Z akvizičných titulov pripravujeme aj špičkové európske kino.”

Viac sa dočítate v rozhovore pre denník SME: Šéf RTVS Mka: S odchodom Machaja sme rátala od začiatku

Foto: Markíza