Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Okay elektro prichádza s jedinečnou kampaňou

Bratislava, 11. 11. 2013 – Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla pri jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné fluorescenčené prvky. Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia. Ide o prvý projekt tohto druhu na Slovensku i v Čechách.

 

Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče prišla s novou billboardovou kampaňou, ktorá je unikátna nielen na slovenskom, ale aj na českom trhu. V spolupráci so spoločnosťou BigMedia sa rozhodli využiť na billboardoch fluorescenčné prvky, ktoré ich billborardom zabezpečia vyššiu vizibilitu. Po možnosti spoločnosť siahla pred začínajúcou zimnou sezónou, kedy sú dni čoraz tmavšie, a tak vizibilita neosvetlených outdoorových nosičov klesá. Pri novej fluorescenčenej kampani sa tomu spoločnosť OKAY elektrospotrebiče rozhodla efektívne čeliť.

“Tešíme sa, že spoločnosť BigMedia ponúkla aj takúto alternatívu kampane, ktorá, veríme, bude v tmavých zimných dňoch efektívna a najmä v čo možno maximálnej miere vizibilná,” povedal riaditeľ reklamy a marketingu skupiny OKAY Holding, Milan Jansa, “Tešíme sa o to viac, že sme prví na Slovensku, ktorí sa rozhodli túto možnosť využiť  a zrealizovať na Slovensku pilotný projekt.”

Kampaň je aktuálna od pondelka, 4. 11. 2013, a zaznamenať ju môžu obyvatelia celého Slovenska. “Sme veľmi radi, že spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa ako prvá na Slovensku na kampaň s fluorescenčnými prvkami odhodlala,” povedal Ivan Akimov, zástupca obchodného riaditeľa spoločnosti BigMedia, “Doposiaľ sme robili iba jednotkové fluorescenčné pokusy, no tento náš spoločný krok je prvým v oblasti veľkej celoslovenskej kampane a verím, že billboardovej forme prezentácie otvorí nové dvere.”

Čítať viac...
Nahor