Exkluzívne informácie nielen zo sveta televízie

Téma mesiaca

Košická CREATIVE PRO vybojovala pre Slovensko dve svetové ceny

Eventová a live comm agentúra CREATIVE PRO sa na priečkach medzinárdných eventových súťaží umiestňuje už roky. Tentokrát však po prvý raz putovali ocenenia do metropoly východu Slovenska – do Košíc.

V piatok, 17. novembra 2017, sa v portugalskom Porte uskutočnilo slávnostné odovzdávanie cien v rámci Best Event Awards World Festival. Ide o najprestížnejšiu súťaž projektov zo segmentu event a live comm z celého sveta.

Košická kancelária CREATIVE PRO sa medzi ocenenými ocitla hneď dvakrát. Na druhom mieste skončila v kategórii Low Budget Event a na treťom v kategórii Use of Web & Social Media. Úspech jej priniesla spolupráca s letiskom Košice na projekte “Z Košíc okolo sveta za 80 hodín”. Jeho cieľom bolo medzi čo najširšiu verejnosť dostať informáciu, že z Košíc sa dá vďaka spolupráci s Turkish Airlines lietať do celého sveta. Spomedzi 296 prihlásených súťažných projektov o úspechu toho košického rozhodla odborná porota, na čele ktorej stála Andrea Faflíková, CEEMEA Senior PR & Event Manager v The LEGO Group. V konkurencii značiek ako Mercedes Benz, Redbull, Cisco či Rijksmuseum v Amsterdame ide o úspech doslovne svetových rozmerov.

“Uspieť v konkurencii projektov z celého sveta a dostať sa na jedno pódium napríklad s autormi otváracieho ceremoniálu brazílskej olympiády či iných unikátnych svetových eventov, je niečo, o čom sa nám v Košiciach donedávna ani nesnívalo,” povedal Štefan Hric, riaditeľ CREATIVE PRO (KE), “Podarilo sa nám svetu ukázať, kde sú Košice a tiež, že ak chcete spraviť svetový event, nemusíte mať miliónový rozpočet.”

Ocenený projekt bol postavený na tom, že piati „influenceri“ („youtuber“ Selassie, komička Evelyn, bloger Ľubo Šiška, foodbloger Foodtips Košice a manažér Marek Lavčák) odleteli z Košíc vďaka novému spojeniu s Turkish Airlines do piatich svetových destinácií (Istanbul, Dubaj, Maurícius, Bangkok a New York) a svoje zážitky zdieľali so svojimi fanúšikmi prostredníctvom sociálnych sietí.

“To, že sa z malého regionálneho letiska, ako je to naše, dá na jeden prestup odletieť do vyše 500 dstinácií na celom svete, je niečo vskutku unikátne,” povedal Michael Tmej, výkonný riaditeľ a predseda predstavenstva letiska Košice, “Sme veľmi šťastní, že vďaka nášmu partnerovi CREATIVE PRO sme mohli túto skutočnosť spropagovať v natoľko kreatívnej a efektívnej podobe, že to zaujalo aj odbornú porotu svetového festivalu BEA World.”

Celkový dosah kampane na sociálnych sieťach sa vyšplhal na úroveň 6,1 milióna zásahov. Čo je najdôležitejšie, počet cestujúcich lietajúcich z Košíc do celého sveta neustále rastie.

TS

Čítať viac...
Nahor